مجله طراحی
مجله طراحی
سیگار / سطل آدامس

Smartstreets-Smartbin™

سیگار / سطل آدامس چند سطل انحصاری با قابلیت های منحصر به فرد ، Smartbin infrastructure زیرساخت های خیابانی موجود را به عنوان یک دوقلو ، پشت به پشت به هر اندازه یا شکل پست چراغ یا پست علامت ، یا در قالب انفرادی بر روی دیوارها ، نرده ها و تخته سنگ تکمیل می کند. این مقدار جدید و غیرمنتظره ای غیر منتظره از دارایی های خیابان های موجود را ایجاد می کند تا شبکه هایی از سطل راحت و قابل پیش بینی سیگار و آدامس را که همیشه در دسترس هستند ، ایجاد کنید ، بدون آنکه به صحنه خیابان بیافزایید. Smartbin در حال تغییر مراقبت های خیابانی در شهرهای جهان با ایجاد پاسخی مؤثر به بستر سیگار و لثه است.

نام پروژه : Smartstreets-Smartbin™, نام طراحان : SMARTSTREETS LTD, نام مشتری : Smartstreets Ltd.

Smartstreets-Smartbin™ سیگار / سطل آدامس

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.