مجله طراحی
مجله طراحی
پوستر

Chirming

پوستر هنگامی که سوک جوان بود ، او یک کوه پرنده زیبا را در کوه دید ، اما پرنده به سرعت پرواز کرد و تنها صدا را پشت سر گذاشت. او برای یافتن پرنده به آسمان نگاه کرد ، اما تمام آنچه که او می دید ، شاخه های درخت و جنگل بود. این پرنده آواز خواندن را ادامه می داد ، اما او هیچ ایده ای برای کجا نداشت. از همان جوانی ، پرنده شاخه های درخت و جنگل بزرگ برای او بود. این تجربه او را مجبور کرد تا صدای پرندگانی مانند جنگل را تجسم کند. صدای پرنده ذهن و بدن را آرام می کند. این توجه او را به خود جلب کرد ، و او این کار را با ماندالا ترکیب کرد ، که بصری نشان دهنده بهبودی و مراقبه است.

نام پروژه : Chirming, نام طراحان : Sook Ko, نام مشتری : Sejong University.

Chirming پوستر

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.