مجله طراحی
مجله طراحی
لامپ تعلیق

Spin

لامپ تعلیق اسپین که توسط روبن سلدانا طراحی شده است ، یک لامپ LED معلق برای روشنایی لهجه است. بیان حداقلی خطوط اساسی آن ، هندسه گرد و شکل آن ، اسپین را به زیبایی و هماهنگی خود می بخشد. بدنه آن ، کاملاً از جنس آلومینیوم ساخته شده است ، ضمن اینکه به عنوان یک سینک گرما عمل می کند ، سبک و قوام را به خود اختصاص می دهد. پایه سقفی نصب شده با آن و تنش فوق العاده نازک آن باعث ایجاد احساس شناوری هوایی می شود. در رنگ سیاه و سفید موجود است ، چرخش نور مناسب برای قرار دادن در میله ها ، پیشخوان ها ، ویترین ها ...

نام پروژه : Spin, نام طراحان : Rubén Saldaña Acle, نام مشتری : Rubén Saldaña - Arkoslight.

Spin لامپ تعلیق

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.