مجله طراحی
مجله طراحی
مرکز فروش

Feiliyundi

مرکز فروش یک کار طراحی خوب ، احساسات مردم را برانگیخته است. طراح از حافظه به سبک سنتی پرش می کند و تجربه جدیدی را در ساختار فضایی باشکوه و آینده نگر نشان می دهد. سالن تجربه ای زیست محیطی همهجانبه از طریق قرار دادن دقیق نصب های هنری ، حرکت واضح از فضا و سطح تزئینی که با مواد و رنگ های سنگفرش شده ساخته شده است. حضور در آن نه تنها بازگشت به طبیعت بلکه سفر مفید نیز خواهد بود.

نام پروژه : Feiliyundi, نام طراحان : Weimo Feng, نام مشتری : MOD.

Feiliyundi مرکز فروش

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.