مجله طراحی
مجله طراحی
مجسمه عمومی

Bubble Forest

مجسمه عمومی Bubble Forest یک مجسمه عمومی است که از فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر اسید ساخته شده است. با لامپ های LED قابل برنامه ریزی RGB روشن شده است که مجسمه را قادر می سازد هنگام غروب خورشید دچار دگردیسی تماشایی شود. به عنوان بازتاب توانایی گیاهان در تولید اکسیژن ایجاد شد. جنگل عنوان شامل 18 ساقه / تنه استیل است که با تاج هایی به شکل سازه های کروی که نمایانگر یک حباب هوا است ، به پایان رسیده است. جنگل حباب به گیاهان زمینی و همچنین به آنچه از ته دریاچه ها ، دریاها و اقیانوس ها شناخته شده است اشاره دارد.

نام پروژه : Bubble Forest, نام طراحان : Mirek Struzik, نام مشتری : Altarea.

Bubble Forest مجسمه عمومی

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.