مجله طراحی
مجله طراحی
فضای چند تجاری

La Moitie

فضای چند تجاری نام پروژه La Moitie از ترجمه فرانسوی نیمی سرچشمه گرفته است ، و طراحی آن به خوبی بیانگر تعادل بین عناصر مخالف است: مربع و دایره ، نور و تاریک. با توجه به فضای محدود ، تیم سعی در ایجاد ارتباط و تقسیم بین دو منطقه خرده فروشی جداگانه با استفاده از دو رنگ متضاد داشت. در حالی که مرز بین فضای صورتی و سیاه مشخص نیست ، اما در دیدگاههای مختلف نیز مبهم است. یک راه پله مارپیچ ، نیم صورتی و نیمه سیاه ، در مرکز فروشگاه قرار گرفته و فراهم می کند.

نام پروژه : La Moitie, نام طراحان : Jump Lee, نام مشتری : One Fine Day.

La Moitie فضای چند تجاری

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.