مجله طراحی
مجله طراحی
Megalopolis X Shenzhen ستاد فوق العاده

Megalopolis X

Megalopolis X Shenzhen ستاد فوق العاده Megalopolis X مرکز جدید در قلب منطقه خلیج بزرگ ، نزدیک به مرز بین هنگ کنگ و شنژن خواهد بود. طرح جامع معماری را با شبکه های پیاده ، پارک ها و اماکن عمومی ادغام می کند. شبکه های حمل و نقل در زیر و زیر زمین با حداکثر اتصال در شهر در حال برنامه ریزی هستند. یک شبکه زیرساخت پایدار در زیر زمین ، سیستم هایی را برای خنک کننده منطقه و تصفیه خودکار زباله ها به روشی یکپارچه فراهم می کند. هدف این است که یک چارچوب طرح جامع خلاق برای چگونگی طراحی شهرها در آینده ایجاد شود.

نام پروژه : Megalopolis X, نام طراحان : QUAD studio, نام مشتری : QUAD studio.

Megalopolis X Megalopolis X Shenzhen ستاد فوق العاده

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.