مجله طراحی
مجله طراحی
ودکا

Kasatka

ودکا "KASATKA" به عنوان یک ودکا حق بیمه تولید شد. طراحی مینیمال است ، چه به صورت بطری و چه در رنگ. یک بطری استوانه ای ساده و طیف محدودی از رنگ ها (سفید ، سایه های خاکستری ، سیاه) بر خلوص بلوری محصول و ظرافت و سبک یک رویکرد گرافیکی مینیمالیستی تأکید می کند.

اسکیت برای برف نرم و سخت

Snowskate

اسکیت برای برف نرم و سخت اسکیت برفی اصلی در اینجا با طراحی کاملاً جدید و کاربردی ارائه شده است - در چوب چوب چوب سخت و با دونده های استنلس استیل. یک مزیت این است که می توان از چکمه های چرمی سنتی با پاشنه استفاده کرد ، و به همین ترتیب تقاضای کفش مخصوص کفش وجود ندارد. نکته اصلی تمرین اسکیت ، تکنیک کراوات آسان است ، زیرا طراحی و ساخت با ترکیب خوبی به عرض و ارتفاع اسکیت بهینه می شوند. عامل تعیین کننده دیگر ، عرض دونده هایی است که اسکیت مدیریت را بر روی برف جامد یا سخت بهینه می کنند. دونده ها از جنس استیل ضد زنگ بوده و مجهز به پیچ های فرو رفته است.

مهمان نوازی استادیوم

San Siro Stadium Sky Lounge

مهمان نوازی استادیوم پروژه سالن های جدید Sky فقط اولین گام از برنامه بزرگ بازسازی است که AC میلان و FC Internazionale به همراه شهرداری میلان با هدف تبدیل ورزشگاه سن سیرو در یک تسهیلات چند منظوره قادر به میزبانی همه هستند. رویدادهای مهمی که Milano در جریان EXPO 2015 با آن روبرو خواهد شد. پس از موفقیت پروژه Skybox ، Ragazzi & Partners ایده ایجاد مفهوم جدیدی از فضاهای مهمان نوازی را در بالای غرفه بزرگ استادیوم سن سیرو انجام داده است.

ساختار روشنایی

Tensegrity Space Frame

ساختار روشنایی چراغ فریم Tensegrity با استفاده از اصل RBFuller "کمتر برای بیشتر" برای تولید فیش نور با استفاده از تنها منبع نور و سیم الکتریکی خود. Tensegrity به ابزاری ساختاری تبدیل می شود که با استفاده از آن ، هر دو به طور متقابل در فشرده سازی و تنش کار می کنند تا یک میدان به ظاهر ناپیوسته از نور ایجاد شود که فقط با منطق ساختاری آن تعریف می شود. مقیاس پذیری آن ، و اقتصاد تولیدی با کالایی از پیکربندی بی پایان صحبت می کند که شکل درخشان با ظرافت در برابر کشش گرانش مقاومت می کند با سادگی که پارادایم عصر ما را تأیید می کند: برای دستیابی به بیشتر در عین استفاده کمتر.

دستگاه قابل تبدیل برای آموزش

Pupil 108

دستگاه قابل تبدیل برای آموزش دانش آموز 108: مقرون به صرفه ترین ویندوز 8 قابل تبدیل برای آموزش است. یک رابط کاربری جدید و یک تجربه کاملاً جدید در یادگیری. دانش آموز 108 برای بهبود عملکرد در آموزش ، دنیای تبلت و لپ تاپ را با هم جابجا می کند و میان این دو تغییر می کند. ویندوز 8 امکانات یادگیری جدیدی را باز می کند و به دانشجویان این امکان را می دهد تا از ویژگی صفحه لمسی و برنامه های بی شماری استفاده کامل کنند. بخشی از راه حل های آموزش اینتل ، دانش آموز 108 مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین راه حل برای کلاس های درس در سراسر جهان است.

میز ناهار خوری

Chromosome X

میز ناهار خوری یک میز ناهار خوری که به منظور فراهم کردن صندلی برای هشت نفر ، که در چیدمان پیکان تعامل دارند ، طراحی شده است. قسمت بالا یک X انتزاعی است که از دو قطعه مختلف با یک خط عمیق برجسته شده است ، در حالی که همان X انتزاعی با ساختار پایه در کف منعکس شده است. ساختار سفید از سه قطعه مختلف برای مونتاژ و حمل و نقل آسان ساخته شده است. علاوه بر این ، کنتراست روکش ساج از بالا و سفید برای پایه انتخاب شده است تا قسمت پایین را روشن کند و تأکید بیشتری روی قسمت بالای شکل به صورت نامنظم داشته باشد ، بنابراین یک اشاره برای تعامل متفاوت کاربران ایجاد می کند.