مجله طراحی
مجله طراحی
گلدان

Flower Shaper

گلدان این سری گلدان ها نتیجه آزمایش با قابلیت ها و محدودیت های خاک رس و یک چاپگر سه بعدی سفالی ساخته شده است. رس در هنگام خیس نرم و نرم است ، اما هنگام خشک شدن سخت و شکننده می شود. خاک رس پس از گرم کردن در یک کوره ، به یک ماده با دوام و ضد آب تبدیل می شود. تمرکز بر روی ایجاد اشکال و بافت های جالب است که یا با استفاده از روش های سنتی کاری دشوار و وقت گیر هستند و یا حتی قابل انجام نیستند. مواد و روش ساختار ، بافت و فرم را تعریف می کردند. همه با هم کار می کنند تا به شکل دادن گل کمک کنند. هیچ ماده دیگری اضافه نشده است.

اسباب بازی

Mini Mech

اسباب بازی با الهام از طبیعت انعطاف پذیر سازه های مدولار ، Mini Mech مجموعه ای از بلوک های شفاف است که می تواند در سیستم های پیچیده ای مونتاژ شود. هر بلوک شامل یک واحد مکانیکی است. با توجه به طراحی جهانی کوپلینگ ها و اتصالات مغناطیسی ، می توان انواع بی پایان ترکیب را ایجاد کرد. این طرح دارای اهداف آموزشی و تفریحی همزمان است. این هدف در جهت توسعه قدرت آفرینش است و به مهندسان جوان این امکان را می دهد تا مکانیسم واقعی هر واحد را به صورت جداگانه و جمعی در سیستم ببینند.

شیر آب

Aluvia

شیر آب طراحی آلوویا الهام بخش در فرسایش آبرفتی است ، و آب در طول زمان و پایداری ، شکل های ملایمی را روی صخره ها شکل می دهد. درست مانند سنگریزه های کنار رودخانه ، نرمی و منحنی های دوستانه در طراحی دسته باعث شده کاربر را به یک عمل بی دردسر تبدیل کند. گذرهای با دقت ساخته شده ، به نور اجازه می دهد تا روان روان در امتداد سطوح حرکت کند ، بنابراین به هر محصول ظاهری هماهنگ می بخشد.

میز لپ تاپ

Ultraleggera

میز لپ تاپ در فضای زندگی کاربر قادر به انجام وظیفه یک میز قهوه و پاسخگویی به نیازهای قرار دادن ، ترک ، نگه داشتن تعدادی از اشیاء خواهد بود. این نه تنها برای استفاده از لپ تاپ طراحی شده است ، بلکه ممکن است برای استفاده لپ تاپ نیز کمتر مشخص باشد. این می تواند موقعیت های مختلف صندلی را بدون محدود کردن تحرک هنگام استفاده روی زانو امکان پذیر کند ؛ به طور خلاصه ، مبلمان خانگی که برای استفاده روی زانوها در نظر گرفته نشده باشد ، اما هنوز هم استفاده در مواقع موجود در واحدهای صندلی مانند صندلی های صندلی برای کوتاه مدت است.

صندلی

Stocker

صندلی Stocker یک همجوشی بین مدفوع و صندلی است. صندلی های چوبی قابل انعطاف پذیر برای امکانات خصوصی و نیمه رسمی مناسب است. شکل بیانگر آن زیبایی چوب های محلی را تأکید می کند. طراحی و ساخت و ساز پیچیده آن را با ضخامت مواد 8 میلی متر از چوب 100٪ جامد قادر می سازد تا یک ماده مستحکم اما سبک با وزن فقط 2300 گرم ایجاد کند. ساخت و ساز جمع و جور استکر اجازه می دهد تا فضای ذخیره سازی صرفه جویی شود. بر روی هم قرار گرفته ، به راحتی قابل ذخیره است و به دلیل طراحی خلاقانه خود ، Stocker را می توان به طور کامل زیر یک میز فشار داد.

میز قهوه

Drop

میز قهوه قطره ای که توسط استادان چوب و سنگ مرمر به طور دقیق تولید می شود. شامل بدن لاک بر روی چوب جامد و سنگ مرمر است. بافت خاص مرمر همه محصولات را از یکدیگر جدا می کند. قطعات فضایی میز قهوه قطره ای به سازماندهی وسایل خانه کوچک کمک می کند. یکی دیگر از ویژگی های مهم طراحی ، سهولت در حرکت است که توسط چرخ های مخفی که در زیر بدنه قرار دارند ، فراهم می شود. این طرح امکان ایجاد ترکیب های مختلف با گزینه های سنگ مرمر و رنگ را فراهم می کند.