مجله طراحی
مجله طراحی
توپوگرافی مصنوعی

Artificial Topography

توپوگرافی مصنوعی مبلمان بزرگ مانند غار این پروژه برنده جایزه است که در مسابقات بین المللی کانتینر جایزه بزرگ هنر را بدست آورد. ایده من این است که حجم داخل یک ظرف را خالی کنید تا فضای بی نظیری مانند یک غار ایجاد شود. فقط از مواد پلاستیکی ساخته شده است. حدود 1000 ورقه از مواد پلاستیکی نرم با ضخامت 10 میلی متر به صورت خط خطی برش داده شده و مانند لایه لایه بندی شدند. این نه تنها هنر بلکه مبلمان بزرگ است. زیرا تمام قسمت ها مانند یک مبل نرم هستند و فردی که وارد این فضا می شود می تواند با پیدا کردن مکانی مناسب برای فرم بدن خود ، استراحت کند.

فضای داخلی

Chua chu kang house

فضای داخلی نکته طب سوزنی در این خانه اتصال منطقه محصور شده به تصویری کاملاً جدید از سکوت بود. با انجام این موارد ، جذابیت های تاریخی و خام خاصی برای پناه بردن به پوچی خانه احیا می شود. محل اقامت جدید با تعجب از فضای داخلی به پایان می رسد. خشک و مرطوب آشپزخانه در داخل آشپزخانه و ناهار خوری در آشپزخانه. فضای حمل و نقل نیز توسط یک حمله هنری چشمگیر که به زودی تبدیل به مسکن شخصی سیم کشی برق شده بود ، قطع شد. برای تکمیل تاکید کلی ، برش هایی از نور گرم برای لکه دار کردن در تمام دیوارهای رنگی لازم است.

تقویم

Calendar 2014 “Town”

تقویم Town یک کیت صنایع دستی کاغذ است که دارای قسمت هایی است که می توان آنرا آزادانه در تقویم مونتاژ کرد. ساختمان ها را به اشکال مختلف کنار هم قرار دهید و از ایجاد شهر کوچک خودتان لذت ببرید. طرح های با کیفیت توانایی اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن را دارند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم زندگی با طراحی طراحی شده اند.

Qipao معاصر

The Remains

Qipao معاصر الهام از آثار مذهبی چینی است ، "سرامیک" بیشترین نمایشی است که مهم نیست از نظر سلطنتی و مردم. در مطالعه من ، حتی امروز استانداردهای اصلی زیبایی زیبایی چینی از مد و فنگ شوی (طراحی داخلی و محیط زیست) بدون تغییر هستند. آنها مانند دیدن ، لایه بندی و آرزو را دوست دارند. من می خواهم یک Qipao را طراحی کنم تا دلالت و ویژگی سرامیک ها را از سلسله قدیمی به مد روز معاصر ارائه دهد. و افرادی را تحریک می کند که فرهنگ و قومیت خود را فراموش کرده اند هر زمان که در نسل من باشند.

رستوران

Osaka

رستوران اوساکا واقع در همسایه ایتیم بی بی (سائوپائولو ، برزیل) ، با افتخار معماری خود را نشان می دهد ، فضایی صمیمی و دنج را در فضاهای مختلف آن ارائه می دهد. تراس روبروی خیابان ، ورودی یک حیاط سبز و مدرن است ، ارتباطی بین فضای داخلی ، خارجی و طبیعت. زیبایی شناسی خصوصی و پیشرفته با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب ، سنگ ، آهن و منسوجات تحقق یافت. سیستم سقف لاملا با روشنایی کم و کارهای مشبک چوب به منظور تکمیل طراحی داخلی هماهنگ ، و تولید محیط های مختلف با دقت مورد بررسی قرار گرفت.

تأسیسات آزمایش شراب

Grapevine House

تأسیسات آزمایش شراب خانه انگور به شکل انگور انتزاعی است که تقریباً درمورد تاکستان تقریباً رایگان است. عنصر اصلی پشتیبانی او که توسط یک ستون ساخت دیجیتال تولید می شود ، ادای احترام به ریشه انگور قدیمی است. جلوی شیشه های ممتد جلوی خانه انگور از همه جهات باز است و تجربه چشم انداز فوری از تاکستان را امکان پذیر می کند. افزایش طعم بصری تمام شراب تست باید از این طریق اهدا شود.