مجله طراحی
مجله طراحی
سیستم کنترل کشتی

GE’s New Bridge Suite

سیستم کنترل کشتی سیستم کنترل کشتی ماژولار GE به گونه ای طراحی شده است که هر دو کشتی بزرگ و سبک وزن را در خود جای می دهد ، کنترل بصری و بازخورد تصویری را روشن می کند. فن آوری موقعیت یابی جدید ، سیستم های کنترل موتور و دستگاه های مانیتور کشتی ها را می توان با دقت انجام داد و در فضاهای محدود مانیتور می شوند در حالی که باعث کاهش استرس در عملگر می شوند زیرا کنترل دستی پیچیده با فناوری صفحه نمایش لمسی جدید جایگزین می شود. یک صفحه قابل تنظیم بازتاب ها را کاهش می دهد و ارگونومی را بهینه می کند. همه کنسول ها دارای دستگیره گرفتن یکپارچه برای استفاده در دریاهای خشن هستند.

خانه شراب

Crombe 3.0

خانه شراب هدف از فروشگاه شراب شراب Crombé این بود که مشتریان یک شیوه خرید کاملاً جدید را تجربه کنند. ایده اصلی این بود که از نگاه و احساس یک انبار شروع کنیم ، که متعاقباً ما به آن نور و ظرافت اضافه کردیم. حتی اگر شراب ها در بسته بندی اصلی آنها ارائه می شود ، خطوط تمیز فریم های فلزی هنوز هم از آشنایی و دیدگاه اطمینان می کنند. هر بطری به صورت یکسان در داخل قاب آویزان می شود که sommelier به آنها خدمت می کند. در هر قفل ، مشتریان می توانند با خیال راحت تا 30 بطری را ذخیره کنند.

تقویم

calendar 2013 “Safari”

تقویم صفری یک تقویم حیوانات کاغذی است. به سادگی قطعات را فشار دهید ، برابر کنید و مطمئن شوید که تکمیل شوند. سال 2011 را سال برخوردهای حیات وحش خود قرار دهید! Life with Design: طرح های با کیفیت دارای قدرت اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن هستند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم "زندگی با طراحی" طراحی شده اند.

Mall

Fluxion

Mall الهام بخش این برنامه از تپه مورچه ها است که از ساختار بی نظیری برخوردار است. گرچه ساختار داخلی تپه های مورچه بسیار پیچیده است ، اما می تواند یک پادشاهی عظیم و مرتب را بنا کند. این نشان می دهد ساختار معماری آن بسیار منطقی است. در همین حال ، داخل قوسهای برازنده تپه مورچه ها یک کاخ تحمیل می کند که به نظر می رسد فوق العاده نفیس است. بنابراین ، طراح از عقل مورچه ها برای مرجع استفاده می کند تا هم فضای هنری و هم به خوبی ساخته شده و هم تپه های مورچه را بسازد.

میز ورودی

organica

میز ورودی ORGANICA تصویری فلسفی Fabrizio از هر سیستم آلی است که در آن همه قسمتها به هم پیوسته اند تا وجود داشته باشد. این طرح مبتنی بر پیچیدگی بدن انسان و پیش تصور انسان بود. بیننده به یک سفر متعالی منتهی می شود. درگاه این سفر دو شکل چوبی عظیم است که به عنوان ریه درک می شوند ، سپس یک شافت آلومینیومی با اتصال دهنده هایی که شبیه به ستون فقرات است. بیننده می تواند میله های پیچ خورده را پیدا کند که به نظر می رسد مانند شریان ها ، شکلی که می توان به عنوان یک اندام تعبیر کرد و فینال یک شیشه قالب زیبا ، قوی اما شکننده ، درست مانند پوست انسان است.