مجله طراحی
مجله طراحی
فروشگاه گل سرسبد

Zhuyeqing Green Tea

فروشگاه گل سرسبد نوشیدن چای هم به محیط مطلوب و هم به روحیه خوبی نیاز دارد. طراح نقاشی ابر و کوه را به شیوه نقاشی جوهر دستبند ارائه می دهد و یک جفت نقاشی زیبا از چشم انداز چینی را در فضای محدود محصور می کند. طراح از طریق حامل های عملکردی سفارشی ، یک تجربه حسی را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است ، که تأثیر حسی عظیمی را به همراه می آورد.

هتل

Park Zoo

هتل این بدون شک هتلی است که مبتنی بر موضوع حیوانات باشد. با این حال ، طراحان به منظور جلب توجه بسیار زیاد در بازار بسیار رقابتی ، به سادگی مجموعه ای از تاسیسات به شکل حیوانات شایان ستایش و برازنده را ایجاد نکردند. با تزریق فضای با عشق و علاقه عمیق به حیوانات ، طراحان هتل را به یک نمایشگاه هنری تبدیل کردند ، جایی که مشتریان قادر به مشاهده و احساس وضعیت واقعی مواجهه با حیوانات در معرض خطر در لحظه حاضر هستند.

آبگرم شناور

Hungarosauna

آبگرم شناور جنبه مهم سرمایه گذاری برنامه ریزی ، پایداری و توسعه است. تطبیق با موقعیتهای غیر منتظره اقتصادی. این موضوع در مورد معماری منظر و عناصر معماری نیز صادق است. محفظه بخار آب دارویی ، آب قابل شرب آبگرم و استخر شنا که روی سطح دریاچه شنا می شود ، کیفیت جدید سونا را ارائه می دهد ، که تنها در اینجا می تواند در Hungarosauna باشد. این ساختمان دارای یک پرتو پل لایه ای متقاطع با یک قاب ستونی چوبی است. به روشی همگن ، مجسمه ای شبیه به چوب با سطوح چوب مانند یک تنه درخت در داخل و خارج پوشانده شده است.

پارک خانوادگی

Hangzhou Neobio

پارک خانوادگی بر اساس طرح اصلی مرکز خرید ، پارک خانوادگی Hangzhou Neobio به چهار منطقه مهم عملکردی تقسیم شده است که هر یک دارای چندین فضای جانبی است. این تقسیم بندی گروههای سنی ، علائق و رفتارهای بچه ها را در نظر گرفت و در عین حال کارکردهایی را برای سرگرمی ، آموزش و استراحت در حین فعالیت والدین و کودک نیز ترکیب کرد. گردش مناسب در فضا ، آن را به یک پارک جامع خانوادگی تبدیل کرده است که فعالیت های تفریحی و آموزشی را در بر می گیرد.

کلوپ شنا

Loong

کلوپ شنا ترکیبی از مشاغل خدمات محور با فرم های جدید کسب و کار یک روند است. طراح بصورت آزمایشی عملکردهای فرعی پروژه را با مشاغل اصلی ادغام می کند ، کارکردهای اصلی آموزش ورزش والدین و کودک را دوباره بهینه می کند و پروژه را در یک فضای جامع برای شنا و آموزش ورزشی ، ادغام سرگرمی و اوقات فراغت قرار می دهد.

کلوپ بچه ها

Meland

کلوپ بچه ها کل این پروژه بیان عالی از زمین بازی سرپوشیده والدین - کودک را تکمیل کرده است ، نشان از درجه بالایی از کامل بودن و سازگاری در روایت ساده و روایی فضا. طراحی خط ظریف مناطق مختلف عملکردی را به هم متصل می کند و عقلانیت جریان بازدید کنندگان را درک می کند. روایت فضا به نوبه خود فضاهای مختلفی را از طریق یک طرح کامل به هم پیوند می دهد و مصرف کنندگان را به تجربه سفر شگفت انگیز تعامل والدین و فرزند سوق می دهد.