مجله طراحی
مجله طراحی
کافه

Hunters Roots

کافه در پاسخ به مختصری از زیبایی شناسی مدرن و تمیز ، داخلی با الهام از جعبه های میوه ای چوبی استفاده شده در فرم انتزاعی ایجاد شده است. جعبه ها فضاها را پر می کنند و فرم مجسمه ای غوطه وری تقریباً غار مانند ایجاد می کنند ، در عین حال یکی از اشکال هندسی ساده و مستقیم تولید می شود. نتیجه یک تجربه مکانی تمیز و کنترل شده است. طراحی هوشمندانه همچنین با تبدیل وسایل عملی به ویژگی های تزئینی ، فضای محدود را به حداکثر می رساند. چراغ ها ، کمد و قفسه بندی به مفهوم طراحی و بصری مجسمه سازی کمک می کند.

دفتر خدمات

Miyajima Insurance

دفتر خدمات مفهوم این پروژه "اتصال دفتر با شهر" با بهره گیری از محیط زیست است. این سایت در محلی واقع شده است که نمای کلی از شهر را مرور می کند. برای دستیابی به آن فضای تونلی شکل پذیرفته شده است که از دروازه ورودی تا انتهای فضای اداری می گذرد. خط چوب سقفی و شکاف مشکی که در آن نصب شده است چراغها و وسایل تهویه مطبوع بر جهت حرکت به سمت شهر تأکید دارد.

پانل های آکوستیک و اثاثه یا لوازم داخلی

University of Melbourne - Arts West

پانل های آکوستیک و اثاثه یا لوازم داخلی مختصر ما تهیه و نصب تعداد زیادی از پنل های آکوستیک پیچیده شده با پارچه با اندازه ها ، زاویه ها و اشکال مختلف بود. نمونه های اولیه شاهد تغییراتی در طراحی و همچنین در روش های فیزیکی نصب و تعلیق این تابلوها از دیوارها ، سقفها و قسمت زیر پله ها بود. در این مرحله بود که فهمیدیم که سیستم های آویزان کنونی پنل های سقفی برای نیازهای ما کافی نبوده و ما خودمان را طراحی کرده ایم.

رستوران

Yuyuyu

رستوران امروزه در چین ، معمولاً بر اساس طرحهای سنتی اما با مواد مدرن و یا اصطلاحات جدید ، بسیاری از این طرحهای معاصر مختلط در بازار وجود دارد. Yuyuyu یک رستوران چینی است ، طراحان روش جدیدی برای بیان طراحی شرقی ایجاد کرده اند ، یک نصب جدید متشکل از خطوط و نقاط ، آن ها از درب به داخل رستوران گسترش یافته است. با تغییر زمان ، قدردانی زیبایی شناختی مردم نیز در حال تغییر است. برای طراحی معاصر شرقی ، نوآوری بسیار ضروری است.

رستوران

Yucoo

رستوران با بلوغ تدریجی زیبایی شناسی و تحولات زیبایی شناختی انسان ، سبکی مدرن که خود و فردیت را برجسته می کند ، به عناصر مهم طراحی بدل شده است. این مورد یک رستوران است ، طراح می خواهد یک تجربه فضایی جوان برای مصرف کنندگان ایجاد کند. گیاهان روشن آبی ، خاکستری و سبز باعث راحتی و فضای تلفیقی برای فضا می شوند. لوستر ساخته شده توسط چوب خیزران و فلز با هم ، توضیح برخورد انسان و طبیعت را نشان می دهد و نشاط کل رستوران را نشان می دهد.

فروشگاه

Formal Wear

فروشگاه فروشگاه های پوشاک مردانه غالباً فضای داخلی خنثی را ارائه می دهند که بر روحیه بازدید کنندگان تأثیر منفی می گذارد و بنابراین درصد فروش را کاهش می دهد. برای اینکه مردم نه تنها از یک فروشگاه دیدن کنند بلکه می توانند محصولاتی را که در آنجا ارائه می شوند ، جلب کنند ، این فضا باید الهام بخش و باعث تشویق خوبی شود. به همین دلیل است که در طراحی این فروشگاه از ویژگی های ویژه ای که با الهام از هنر خیاطی و جزییات مختلف استفاده شده است استفاده می شود که باعث جلب توجه و روحیه خوبی می شود. چیدمان فضای باز که به دو منطقه تقسیم شده است نیز برای آزادی مشتریان در هنگام خرید طراحی شده است.