مجله طراحی
مجله طراحی
میز ناهار خوری

Ska V29

میز ناهار خوری میز چوب لچک طبیعی جامد با ماشین های کنترل عددی کار کرده و با دستی تمام شده است ، ویژگی آن شکلی است که موقعیت درختان را به یاد می آورد ، توسط طوفان Vaia که به دولومیت ها اصابت کرده و توسط خود محورهای چوب لچک چوب جامد تخریب شده است. سطح صیقلی دست باعث می شود سطح لکه دار و لمس شود و رگها و شکل های آن را تقویت کند. پایه ، ساخته شده از استیل با روکش پودری ، قبل از عبور از طوفان ، نمایانگر جنگل کاج است.

نام پروژه : Ska V29, نام طراحان : Ascanio Zocchi, نام مشتری : Teknodue gruop srl.

Ska V29 میز ناهار خوری

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.