مجله طراحی
مجله طراحی
نام تجاری سالن زیبایی

Silk Royalty

نام تجاری سالن زیبایی هدف از فرآیند نام تجاری این است که با نگاه و احساس سازگاری با روند جهانی آرایش و مراقبت از پوست ، برند را در رده های سطح بالا قرار دهیم. در فضای داخلی و خارجی با ظرافت ، به مسافران مجلل مجللی برای عقب نشینی و مراقبت از خود در صورت تمدید شدن ارائه می دهد. انتقال موفقیت آمیز تجربه به مصرف کنندگان در فرآیند طراحی گنجانده شده است. بنابراین ، سالن الحریر توسعه یافته است ، که بیانگر زنانگی ، عناصر بصری ، رنگ های شاد و بافت ها با توجه به جزئیات خوب است تا اعتماد به نفس و راحتی بیشتری ایجاد کند.

نام پروژه : Silk Royalty , نام طراحان : Satie Abuobeida Eljack, نام مشتری : Satie.

Silk Royalty  نام تجاری سالن زیبایی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.