مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی داخلی

Eataly

طراحی داخلی Eataly Toronto متناسب با ظرافت های شهر در حال رشد ما طراحی شده است و به منظور تقویت و تقویت مبادلات اجتماعی از طریق کاتالیزور جهانی غذاهای عالی ایتالیایی طراحی شده است. فقط مناسب است که "passeggiata" سنتی و ماندگار الهام بخش طراحی ایتالی تورنتو است. این آیین بی انتها ، هر شب ایتالیایی ها را می بیند که هر شب به خیابان اصلی و پیازا می روند ، برای قدم زدن و معاشرت و معاشرت و گهگاهی در راه و بارها در کافه ها و مغازه ها متوقف می شوند. این سلسله تجربیات خواستار ایجاد یک مقیاس خیابانی جدید و صمیمی در Bloor و Bay است.

نام پروژه : Eataly, نام طراحان : Unique Store Fixtures, نام مشتری : Unique Store Fixtures.

Eataly طراحی داخلی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.