مجله طراحی
مجله طراحی
مبلمان به علاوه فن

Brise Table

مبلمان به علاوه فن Table Brise با احساس مسئولیت برای تغییر اوضاع و تمایل به استفاده از پنکه ها به جای تهویه هوا طراحی شده است. به جای اینکه وزش باد شدید ، با گردش هوا حتی پس از خاموش کردن سیستم تهویه هوا ، احساس خنک شدن بیشتر شود. با استفاده از Brise Table ، کاربران می توانند نسیم خود را دریافت کرده و همزمان به عنوان یک میز جانبی از آن استفاده کنند. همچنین ، محیط را به خوبی نفوذ می کند و باعث زیبایی فضا می شود.

نام پروژه : Brise Table, نام طراحان : WONHO LEE, نام مشتری : Wonho Lee.

Brise Table مبلمان به علاوه فن

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.