مجله طراحی
مجله طراحی
آسیاب آشپزخانه هوشمند

FinaMill

آسیاب آشپزخانه هوشمند FinaMill آسیاب آشپزخانه قدرتمندی است که غلاف ادویه قابل تعویض و قابل تعویض دارد. FinaMill راه آسان برای بالا بردن پخت و پز با طعم جسورانه ادویه های تازه آسیاب شده است. فقط غلاف های قابل استفاده را با ادویه یا گیاهان خشک پر کنید ، یک غلاف را در جای خود قرار دهید و با فشار دادن یک دکمه ، مقدار دقیق ادویه مورد نیاز را خرد کنید. غلاف ادویه را فقط با چند کلیک عوض کنید و به پخت و پز ادامه دهید. این یکی از چرخ های ادویه جات شماست.

آپارتمان

Nishisando Terrace

آپارتمان این آپارتمان متشکل از 4 خانه سه طبقه با حجم کمتر و در محل نزدیک شهر میانه ایستاده است. شبکه سرو در اطراف ساختمان از حریم خصوصی محافظت می کند و از جلوگیری از تخریب بدنه ساختمان به دلیل تابش مستقیم خورشید جلوگیری می کند. حتی با یک نقشه مربع ساده ، ساخت مارپیچ سه بعدی با اتصال باغ خصوصی در سطح مختلف ، هر اتاق و سالن پله منجر به تغذیه حداکثر حجم این ساختمان می شود. تغییر نمای تخته های سرو و تناسبات کنترل شده ممکن است باعث شود این ساختمان همچنان ارگانیک باشد و با تغییر لحظه ای در شهر مخلوط شود.

خانواده خانوادگی

Funlife Plaza

خانواده خانوادگی Funlife Plaza یک مرکز خرید خانوادگی برای اوقات فراغت و آموزش بچه ها است. با هدف ایجاد یک راهرو ماشین مسابقه ای برای کودکان برای سوار شدن به اتومبیل در هنگام خرید والدین ، یک خانه درختی برای کودکان که باید در آن تماشا کنند و در داخل بازی کنند ، یک سقف "لگو" با نام مرکز خرید پنهان برای تحریک تخیل کودکان. زمینه سفید و سفید ساده با رنگ های قرمز ، زرد و آبی ، بگذارید کودکان آن را روی دیوارها ، کفها و توالت بکشند و رنگ کنند!

طراحی داخلی

Suzhou MZS Design College

طراحی داخلی این پروژه در سوژو واقع شده است که با طراحی باغ سنتی چینی به خوبی شناخته شده است. این طراح تلاش کرد تا هم ویژگی های مدرنیستی خود و هم زبان بومی سوژو را گرد هم آورد. این طرح با استفاده از دیوارهای گچ سفید و سفید ، درهای ماه و معماری پیچیده باغ نشانه هایی از معماری سنتی سوژو گرفته تا تجسم دوباره زبان بومی سوژو در زمینه ای معاصر باشد. مبلمان با شاخه های بازیافت شده ، طناب های بامبو و کاه با مشارکت دانش آموزان و # 039 ؛ که معنای خاصی به این فضای آموزش می بخشد ، دوباره ایجاد شد.

صندلی پیام رسان

Kepler 186f

صندلی پیام رسان پایه ساختاری صندلی بازویی Kepler-186f یک توری است که از یک سیم فولادی لحیم شده است و عناصر تراشیده شده از بلوط به کمک آستین های برنجی به آن محکم می شوند. گزینه های مختلف استفاده از آرماتور با عناصر کنده کاری چوبی و جواهرات سازگار است. این شی art هنری بیانگر آزمایشی است که در آن اصول زیبایی شناختی مختلفی با هم ترکیب می شوند. می توان آن را به عنوان "باروبیک یا باروک جدید" توصیف کرد که در آن اشکال خشن و نفیس ترکیب شده است. در نتیجه بداهه پردازی ، کپلر چند لایه شد و با زیر متن ها و جزئیات جدید پوشانده شد.

طرح پارامتریک

Titanium Choker

طرح پارامتریک از نظر طراحی ، IOU از نرم افزار شبیه سازی سه بعدی برای ایجاد مدلهای پارامتریک ، شبیه به سبکی که Zaha Hadid بر جهان معماری پیروز شد ، استفاده می کند. از نظر مادی ، IOU اقلام منحصر به فردی را در تیتانیوم با نشان های طلای 18 عیار ارائه می دهد. تیتانیوم گرمترین جواهرات است ، اما کار با آن سخت است. ویژگی های منحصر به فرد آن باعث می شود که این قطعات نه تنها بسیار سبک باشند ، بلکه امکان ساخت آنها را تقریباً به هر رنگ طیف می دهد.