مجله طراحی
مجله طراحی
اقامتگاه خصوصی

City Point

اقامتگاه خصوصی طراح به دنبال الهام از منظر شهری بود. از این طریق مناظر فضای شهری پرخاشگرانه به فضای نشیمن گسترش یافته و این پروژه را با موضوع متروپولیتن مشخص می کند. برای ایجاد جلوه های دیداری و جادویی پر زرق و برق ، رنگ های تیره توسط نور برجسته می شدند. با استفاده از موزائیک ، نقاشی و چاپ دیجیتال با ساختمانهای مرتفع ، تصور یک شهر مدرن به فضای داخلی منتقل شد. طراح تلاش زیادی برای برنامه ریزی فضایی انجام داد ، خصوصاً روی کارایی متمرکز بود. نتیجه یک خانه شیک و مجلل بود که به اندازه کافی جادار بود تا بتواند به 7 نفر خدمات دهد.

نام پروژه : City Point, نام طراحان : Chiu Chi Ming Danny, نام مشتری : Danny Chiu Interior Designs Ltd..

City Point اقامتگاه خصوصی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.