مجله طراحی
مجله طراحی
هتل

Shang Ju

هتل با تعریف زیبایی از طبیعت و زیبایی های بشریت ، تعریف هتل City Resort ، واضح است که با هتل های محلی تفاوت دارد. همراه با فرهنگ محلی و عادات زندگی ، ظرافت و قافیه را به اتاق های مهمان اضافه کنید و تجربیات مختلف زندگی را ارائه دهید. کار آرام و سخت از تعطیلات ، پر از ظرافت ، زندگی پاک و نرم است. حالت ذهنی را که ذهن را پنهان می کند ، برگردانید و بگذارید میهمانان در آرامش شهر قدم بزنند.

نام پروژه : Shang Ju , نام طراحان : Lichen Ding, نام مشتری : Shang Ju Hotel.

Shang Ju  هتل

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.