مجله طراحی
مجله طراحی
میز قهوه

Ripple

میز قهوه جداول میانی که استفاده می شود معمولاً در وسط فضاها صورت می گیرد و در مشکلات نزدیک شدن مشکل ایجاد می کند. به همین دلیل از جداول سرویس برای باز کردن این شکاف استفاده می شود. به منظور حل این مشکل ، Ylmaz Dogan دو کارکرد را در طراحی Ripple ترکیب کرده و یک طراحی محصول پویا را تهیه کرده است که می تواند هم یک پایه میانی و هم یک میز سرویس باشد که با یک بازوی نامتقارن سفر کرده و از راه دور حرکت می کند. این حرکت پویا همزمان با خطوط طراحی سیال ریپل منعکس شده از طبیعت با تغییر یک قطره و امواج ایجاد شده توسط آن قطره بود.

نام پروژه : Ripple , نام طراحان : Yılmaz Dogan, نام مشتری : QZENS Furniture & Design.

Ripple  میز قهوه

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.