مجله طراحی
مجله طراحی
دفاتر فروش

Suzhou·Merchants Great Lakes Century

دفاتر فروش با سطح آب به عنوان آینه ، تصویر ارتفاعی از ساختمان تنظیم شده است. با مجسمه سازی و کاشت به عنوان عناصر ، علاقه آب از طریق تزئین شکل می گیرد. با کاشت شناور و تغییر فواره ها و چراغ های هنری ، علاقه ایجاد می شود. با آب به عنوان روح ، ترکیب هنر و عملکرد از طریق نقطه عطف فضا نتیجه می گیرد. استخر گسترده ای ، در آفتاب ، آب موج می زند ، شفاف و شفاف ، می درخشد ، از طریق آب روشن می تواند نگرش هر یک از کاشی ها را به وضوح مشاهده کند ، به نظر می رسد که به طور کلی ذهن انسان را نیز تمیز می کند.

نام پروژه : Suzhou·Merchants Great Lakes Century, نام طراحان : Shanghai Banfen Space Design Co., Ltd., نام مشتری : Shanghai Banfen Space Design Co., Ltd.

Suzhou·Merchants Great Lakes Century دفاتر فروش

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.