مجله طراحی
مجله طراحی
ناهار خوری و کار

Eatime Space

ناهار خوری و کار همه انسانها حق دارند با زمان و حافظه در ارتباط باشند. کلمه Eatime به نظر می رسد زمان در چینی است. فضای Eatime مکانهایی را برای ترغیب مردم به خوردن ، کار و فراخواندن در آرامش فراهم می کند. مفهوم زمان با کارگاه در تعامل نزدیک است که با گذشت زمان شاهد تغییراتی هستیم. براساس سبک کارگاه ، طراحی شامل ساختار صنعت و محیط به عنوان عناصر اساسی برای ساختن فضا می باشد. Eatime با ظرافت ترکیب عناصر وام خود به دکورهای خام و تمام شده ، به خالص ترین شکل طراحی ادای احترام می کند.

نام پروژه : Eatime Space, نام طراحان : Yuefeng ZHOU, نام مشتری : Liang DING & Yuefeng ZHOU.

Eatime Space ناهار خوری و کار

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.