مجله طراحی
مجله طراحی
کلینیک

Chibanewtown Ladies

کلینیک عنصر مهم این طرح این بود که افرادی که به بیمارستان می آیند ، آرامش می یابند. به عنوان یکی از ویژگی های فضا ، علاوه بر اتاق سالمندان ، یک پیشخوان مانند آشپزخانه جزیره ای نیز تنظیم شده است که می تواند در اتاق انتظار شیر را برای کودک درست کند. منطقه بچه ها که در مرکز فضا قرار دارند ، نمادی از فضا است و آنها می توانند کودکان را از هر جایی تماشا کنند. کاناپه ای که بر روی دیوار قرار دارد ، دارای بلندی است که نشستن یک خانم باردار را راحت تر می کند ، زاویه عقب تنظیم می شود ، و سختی کوسن تنظیم می شود تا خیلی نرم نباشد.

نام پروژه : Chibanewtown Ladies , نام طراحان : Riki Watanabe, نام مشتری : JOKE..

Chibanewtown Ladies  کلینیک

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.