مجله طراحی
مجله طراحی
مرکز فروش

HuiSheng Lanhai

مرکز فروش با مضمون اقیانوس طراحی صحنه ، روح فضا را به پایان برسانید ، با مربع پیکسل به عنوان عنصر ارتباط تصویری ، به کودکان در بازی اجازه دهید تا کشف یادگیری و رشد را کشف کنند و به هسته اصلی این پرونده تبدیل شوند ، موقعیت یابی فضای آزاد ارائه می دهد. اثر خیالی آموزش در سرگرمی. از فرم ، مقیاس ، امکانات رنگ ، ساختار گرفته تا تجربه حسی روانشناختی ، هنگامی که همه عناصر در یکپارچه سازی و برخورد قرار بگیرند ، مفهوم فضا ادامه می یابد و غنی می شود.

نام پروژه : HuiSheng Lanhai, نام طراحان : Weimo Feng, نام مشتری : MOD.

HuiSheng Lanhai مرکز فروش

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.