مجله طراحی
مجله طراحی
رستوران

Jiao Tang

رستوران این پروژه یک رستوران hotpot است که در چنگدو چین واقع شده است. الهام از طراحی منشأ هماهنگی بین انسان و طبیعت در نپتون است. این رستوران با هفت طرح طراحی شده است تا داستان های نپتون را به نمایش بگذارد. مفاهیم فیلم و تلویزیون ، هنر ، علم و فناوری ، طراحی اصلی دکوراتیو مبلمان ، لامپ ها ، کارد و چنگال و غیره ، تجربه غوطه وری دراماتیک را برای بازدید کنندگان فراهم می کند. جمع شدن مواد و تضاد رنگ باعث ایجاد جو فضایی می شود. هنر نصب مکانیکی برای تقویت تعامل فضا و تجربه مصرف کننده استفاده می شود.

نام پروژه : Jiao Tang, نام طراحان : 梁晨, نام مشتری : Shanghai Luyun Business Management Center.

Jiao Tang رستوران

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.