مجله طراحی
مجله طراحی
قالب یخ

Icy Galaxy

قالب یخ طبیعت همیشه یکی از مهمترین منابع الهام بخش برای طراحان بوده است. این ایده با نگاه به فضا و تصویر Milk Way Galaxy به ذهن طراحان رسید. مهمترین جنبه در این طرح ایجاد شکل منحصر به فرد بود. بسیاری از طرح ها که در بازار وجود دارند ، تمیز ترین یخ ها را تشکیل می دهند اما در این طرح ارائه شده ، طراحان عمداً روی فرمهایی که توسط مواد معدنی ساخته شده اند در حالی که آب به یخ تبدیل می شود ، متمرکز شده اند تا واضح تر باشند که طراحان نقص طبیعی را تغییر داده اند. به یک اثر زیبا. این طرح یک شکل کروی مارپیچی ایجاد می کند.

پارکینگ دوچرخه تحول آمیز

Smartstreets-Cyclepark™

پارکینگ دوچرخه تحول آمیز Smartstreets-Cyclepark یک پارکینگ دوچرخه متنوع و کارآمد برای دوچرخه است که در عرض چند دقیقه امکان بهبود سریع امکانات پارکینگ دوچرخه در مناطق شهری را بدون اضافه شدن درهم و برهم در صحنه خیابان فراهم می کند. این تجهیزات به کاهش سرقت دوچرخه کمک می کند و حتی در باریک ترین خیابان ها نیز نصب می شود و ارزش جدیدی را از زیرساخت های موجود رها می کند. ساخته شده از فولاد ضد زنگ تجهیزات می توانند با هماهنگی و مارک رنگ RAL برای مقامات محلی یا حامیان مالی ارائه شوند. همچنین می تواند برای شناسایی مسیرهای چرخه مورد استفاده قرار گیرد. می توان آنرا پیکربندی کرد تا متناسب با هر اندازه یا سبکی از ستون باشد.

پله

U Step

پله پله U Step با در هم آمیختن دو قطعه پروفیل مربع شکل U با ابعاد مختلف شکل می گیرد. به این ترتیب ، پله ها به خودی خود پشتیبانی می شوند به شرطی که ابعاد از یک آستانه تجاوز نکند. آماده سازی از قبل این قطعات راحتی مونتاژ را فراهم می کند. بسته بندی و حمل و نقل این قطعات مستقیم نیز بسیار ساده شده است.

پله

UVine

پله پله مارپیچ UVine با در هم بستن پروفایل های جعبه U و V به روشی متناوب شکل می گیرد. به این ترتیب ، پله از خود پشتیبانی می شود زیرا نیازی به قطب مرکزی یا پشتیبانی محیطی ندارد. این طرح از طریق ساختار مدولار و همه کاره ، سهولت در ساخت ، بسته بندی ، حمل و نقل و نصب را به همراه دارد.

دوچرخه الکترونیکی چوبی

wooden ebike

دوچرخه الکترونیکی چوبی شرکت برلین Aceteam اولین دوچرخه الکترونیکی چوبی را ایجاد کرد ، وظیفه ساخت آن به روشی دوستانه با محیط زیست بود. جستجوی یک شریک همکاری صالح با دانشکده علوم و فنون چوب دانشگاه Eberswalde برای توسعه پایدار موفقیت آمیز بود. ایده ماتیاس برود به واقعیت تبدیل شد و با ترکیبی از فناوری CNC و دانش از چوب ، چوبی E-Bike متولد شد.

نور جدول

Moon

نور جدول این نور نقش مهمی در همراهی مردم در یک فضای کاری از صبح تا شب دارد. این برنامه با استفاده از محیط کار در ذهن افراد طراحی شده است. سیم را می توان به رایانه لپ تاپ یا پاوربانک متصل کرد. شکل ماه از سه چهارم دایره به عنوان یک نماد طلوع از یک تصویر زمین ساخته شده از قاب ضد زنگ ساخته شده است. الگوی سطح ماه راهنمای یک فرود را در یک پروژه فضایی یادآوری می کند. تنظیمات مانند مجسمه ای در نور روز و وسیله ای سبک است که باعث افزایش تنش کار در شب می شود.