مجله طراحی
مجله طراحی
لامپ آویز

Space

لامپ آویز طراح این آویز از مدار بیضوی و پارابولیکی سیارکها الهام گرفته شده است. شکل منحصر به فرد لامپ توسط قطب های آلومینیومی آنودایز شده که دقیقاً در یک حلقه چاپی سه بعدی قرار گرفته اند ، تعریف شده و تعادل کامل را ایجاد می کند. سایه شیشه سفید در وسط با قطب ها هماهنگ می شود و به ظاهر پیچیده آن می افزاید. برخی می گویند این لامپ شبیه یک فرشته است ، برخی دیگر فکر می کنند مانند یک پرنده برازنده است.

مجموعه آشپزی آتش

Firo

مجموعه آشپزی آتش FIRO یک مجموعه پخت و پز 5 کیلوگرمی چند منظوره و قابل حمل برای هر نوع آتش باز است. اجاق گاز دارای 4 گلدان است که برای حفظ سطح مواد غذایی به ساخت راه آهن کشوها و دارای یک تکیه گاه چرخشی متصل است. بدین ترتیب FIRO می تواند به راحتی و با خیال راحت مانند کشوها بدون ریختن مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد در حالی که اجاق گاز نیمه کاره را در آتش می گذارد. گلدان ها برای اهداف پخت و پز و خوردن غذا مورد استفاده قرار می گیرند و با ابزار کارد و چنگال که در هر طرف گلدان ها چسبانده می شود ، دستگیر می شوند تا در حین گرم بودن ، آنها را در جیب های عایق دما قرار دهند. این بسته همچنین شامل یک پتو است و همچنین یک کیف است که تمام تجهیزات مفید را در خود جای داده است.

فرش

feltstone rug

فرش فرش منطقه سنگ نمدی توهم نوری از سنگهای واقعی را نشان می دهد. استفاده از پشم های مختلف باعث تکمیل ظاهر و احساس فرش می شود. سنگ ها از نظر اندازه ، رنگ و اندازه با یکدیگر متفاوت هستند - سطح در طبیعت به نظر می رسد. برخی از آنها اثر خزه دارند. هر سنگریزه دارای هسته فوم است که 100٪ پشم آن را احاطه کرده است. براساس این هسته نرم ، هر سنگ تحت فشار فشرده می شود. پشتی فرش یک تشک شفاف است. سنگ ها به هم و با تشک دوخته می شوند.

مبل مدولار

Laguna

مبل مدولار صندلی های طراح Laguna یک مجموعه گسترده و معاصر از مبل ها و نیمکت های مدولار است. طراحی شده توسط معمار ایتالیایی النا Trevisan با داشتن مکان های صندلی شرکتی در ذهن ، یک راه حل مناسب برای منطقه پذیرش بزرگ یا کوچک و فضاهای Breakout است. ماژول های مبل خمیده ، دایره ای و مستقیم با و بدون بازو ، همه یکپارچه با میزهای قهوه مطابق با هم ترکیب می شوند تا انعطاف پذیری در ایجاد چندین طرح طراحی داخلی داشته باشند.

شیر آب

Moon

شیر آب این نگاه ارگانیک و تداوم منحنی های این شیر آب از فاز هلال ماه الهام گرفته شده است. شیر آب حمام ماه بدن و دسته را به شکلی منحصر به فرد ادغام می کند. سطح مقطع دایره ای از قسمت زیر شیر آب به سمت نطفه خروجی بالا می رود که نمایه ماه شیر را ایجاد می کند. یک برش تمیز در حالی که حجم را کم می کند ، بدن را از دسته جدا می کند.

لامپ

Jal

لامپ فقط یکی دیگر از لامپ ها ، جل ، بر سه اصل اصلی بنا شده است: سادگی ، کیفیت و خلوص. این شامل سادگی طراحی ، کیفیت مواد و خلوص هدف محصول می باشد. این به صورت اساسی نگه داشته می شد اما به اندازه ای برابر به شیشه و نور نیز اهمیت می داد. به همین دلیل از جلال می توان به روش های مختلف ، قالب و متن استفاده کرد.