مجله طراحی
مجله طراحی
مبلمان حوضه

Eva

مبلمان حوضه الهام گرفتن از طراح از حداقل طراحی و استفاده از آن به عنوان یک ویژگی آرام اما با طراوت در فضای حمام استفاده شده است. این از تحقیقات در مورد اشکال معماری و حجم هندسی ساده پدید آمده است. حوضه می تواند به طور بالقوه عنصری باشد که فضاهای مختلف را در اطراف و در همان زمان یک نقطه مرکزی به فضا تعریف می کند. استفاده بسیار تمیز ، تمیز و بادوام نیز بسیار آسان است. تغییرات مختلفی از جمله ایستادن به تنهایی ، نیمکت نشسته و دیوار نصب شده ، و همچنین سینک یک یا دوتایی وجود دارد. تغییرات در رنگ (رنگ های RAL) به ادغام طرح در فضا کمک می کند.

نام پروژه : Eva, نام طراحان : iñaki leite, نام مشتری : iñaki leite, architect.

Eva مبلمان حوضه

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.