مجله طراحی
مجله طراحی
مبلمان حوضه

Eva

مبلمان حوضه الهام گرفتن از طراح از حداقل طراحی و استفاده از آن به عنوان یک ویژگی آرام اما با طراوت در فضای حمام استفاده شده است. این از تحقیقات در مورد اشکال معماری و حجم هندسی ساده پدید آمده است. حوضه می تواند به طور بالقوه عنصری باشد که فضاهای مختلف را در اطراف و در همان زمان یک نقطه مرکزی به فضا تعریف می کند. استفاده بسیار تمیز ، تمیز و بادوام نیز بسیار آسان است. تغییرات مختلفی از جمله ایستادن به تنهایی ، نیمکت نشسته و دیوار نصب شده ، و همچنین سینک یک یا دوتایی وجود دارد. تغییرات در رنگ (رنگ های RAL) به ادغام طرح در فضا کمک می کند.

نام پروژه : Eva, نام طراحان : iñaki leite, نام مشتری : iñaki leite, architect.

Eva مبلمان حوضه

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.