مجله طراحی
مجله طراحی
سیستم راه یابی

Airport Bremen

سیستم راه یابی یک طراحی مدرن با کنتراست بالا و اطلاعات واضح Hirarchie سیستم جدید را متمایز می کند. سیستم جهت گیری سریع کار می کند و سهم مثبتی در کیفیت خدمات فرودگاهی خواهد داشت. مهمترین وسیله در کنار استفاده از یک فونت جدید ، یک عنصر مشخص فلش معرفی رنگ های متفاوت و با کنتراست بالا. این امر به ویژه در جنبه های عملکردی و روانشناختی ، مانند دید خوب ، خوانایی و ثبت اطلاعات بدون مانع وجود داشت. موارد جدید آلومینیومی با روشنایی LED بهینه و معاصر استفاده شده است. برج های علامت اضافه شده است.

نام پروژه : Airport Bremen, نام طراحان : Geissert Thomas, نام مشتری : TEAMGEISSERT.

Airport Bremen سیستم راه یابی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.