مجله طراحی
مجله طراحی
مغازه داروخانه

Izhiman Premier

مغازه داروخانه طراحی جدید فروشگاه Izhiman Premier حول ایجاد یک تجربه مد روز و مدرن تکامل یافته است. طراح از ترکیب متفاوتی از مواد و جزئیات برای ارائه هر گوشه از موارد نمایش داده شده استفاده کرده است. با مطالعه خواص مواد و کالاهای نمایش داده شده، هر ناحیه نمایش به طور جداگانه مورد بررسی قرار گرفت. ایجاد ترکیبی از ترکیب مواد بین سنگ مرمر کلکته، چوب گردو، چوب بلوط و شیشه یا اکریلیک. در نتیجه، این تجربه بر اساس هر عملکرد و ترجیحات مشتری با طراحی مدرن و زیبا سازگار با موارد نمایش داده شده ارائه شد.

قدردانی از هنر

The Kala Foundation

قدردانی از هنر مدت‌هاست که بازار جهانی برای نقاشی‌های هندی وجود داشته است، اما علاقه به هنر هندی در ایالات متحده عقب مانده است. برای آگاهی بخشیدن به سبک‌های مختلف نقاشی‌های عامیانه هند، بنیاد کالا به عنوان یک پلتفرم جدید برای نمایش نقاشی‌ها و در دسترس‌تر ساختن آن‌ها به بازار بین‌المللی تأسیس شده است. این بنیاد متشکل از یک وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل، نمایشگاهی با کتاب‌های سرمقاله و محصولاتی است که به پر کردن شکاف و اتصال این نقاشی‌ها به مخاطبان بیشتر کمک می‌کند.

نورپردازی

Mondrian

نورپردازی چراغ تعلیق Mondrian از طریق رنگ ها، حجم ها و اشکال به احساسات می رسد. این نام منجر به الهام از آن، نقاش موندریان می شود. این یک لامپ معلق با شکل مستطیل در یک محور افقی است که توسط چندین لایه اکریلیک رنگی ساخته شده است. این لامپ با بهره گیری از تعامل و هماهنگی ایجاد شده توسط شش رنگ استفاده شده برای این ترکیب، چهار نمای مختلف دارد که در آن شکل با یک خط سفید و یک لایه زرد قطع می شود. موندریان نور را هم به سمت بالا و هم به سمت پایین ساطع می کند و نوری پراکنده و غیر تهاجمی ایجاد می کند که توسط یک کنترل از راه دور بی سیم قابل تنظیم تنظیم می شود.

دمبل گیر

Dbgripper

دمبل گیر این یک ابزار تناسب اندام ایمن و خوب برای همه سنین است. روکش لمسی نرم روی سطح، ایجاد حس ابریشمی. ساخته شده توسط سیلیکون 100٪ قابل بازیافت با فرمول مواد ویژه با تولید 6 سطح سختی مختلف، با اندازه و وزن متفاوت، تمرین اختیاری نیروی گرفتن را ارائه می دهد. گیره دستی همچنین می تواند بر روی شکاف گرد در دو طرف میله دمبل قرار گیرد و برای تمرین عضلات بازو تا 60 نوع ترکیب قدرتی مختلف به آن وزن اضافه می کند. رنگ های چشم نواز از روشن تا تیره، نشان دهنده قدرت و وزن از روشن به سنگین است.

گلدان

Canyon

گلدان گلدان گل دست ساز با 400 قطعه ورق فلز برش لیزری دقیق با ضخامت های مختلف، لایه به لایه روی هم چیده شده و تکه به تکه جوش داده شده است، مجسمه ای هنرمندانه از گلدان گل را به نمایش می گذارد که در الگوی دقیقی از دره ارائه شده است. لایه‌های انباشته فلز، بافت بخش دره را نشان می‌دهد، همچنین سناریوها را با محیط‌های مختلف افزایش می‌دهد و اثرات بافت طبیعی تغییر نامنظمی ایجاد می‌کند.

صندلی

Stool Glavy Roda

صندلی مدفوع گلاوی رودا ویژگی های ذاتی رئیس خانواده را شامل می شود: یکپارچگی، سازماندهی و انضباط شخصی. زوایای راست، دایره و اشکال مستطیل در ترکیب با عناصر زینتی، ارتباط گذشته و حال را پشتیبانی می کند و صندلی را به عنوان یک شی جاودانه تبدیل می کند. صندلی با استفاده از روکش های سازگار با محیط زیست از چوب ساخته شده است و می توان آن را به هر رنگ دلخواه رنگ آمیزی کرد. مدفوع Glavy Roda به طور طبیعی در هر فضای داخلی یک دفتر، هتل یا خانه خصوصی قرار می گیرد.