مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی پیام رسان

Kepler 186f

صندلی پیام رسان پایه ساختاری صندلی بازویی Kepler-186f یک توری است که از یک سیم فولادی لحیم شده است و عناصر تراشیده شده از بلوط به کمک آستین های برنجی به آن محکم می شوند. گزینه های مختلف استفاده از آرماتور با عناصر کنده کاری چوبی و جواهرات سازگار است. این شی art هنری بیانگر آزمایشی است که در آن اصول زیبایی شناختی مختلفی با هم ترکیب می شوند. می توان آن را به عنوان "باروبیک یا باروک جدید" توصیف کرد که در آن اشکال خشن و نفیس ترکیب شده است. در نتیجه بداهه پردازی ، کپلر چند لایه شد و با زیر متن ها و جزئیات جدید پوشانده شد.

طرح پارامتریک

Titanium Choker

طرح پارامتریک از نظر طراحی ، IOU از نرم افزار شبیه سازی سه بعدی برای ایجاد مدلهای پارامتریک ، شبیه به سبکی که Zaha Hadid بر جهان معماری پیروز شد ، استفاده می کند. از نظر مادی ، IOU اقلام منحصر به فردی را در تیتانیوم با نشان های طلای 18 عیار ارائه می دهد. تیتانیوم گرمترین جواهرات است ، اما کار با آن سخت است. ویژگی های منحصر به فرد آن باعث می شود که این قطعات نه تنها بسیار سبک باشند ، بلکه امکان ساخت آنها را تقریباً به هر رنگ طیف می دهد.

Follow Focus تبلیغات

ND Lens Gear

Follow Focus تبلیغات ND LensGear دقیقاً خودمحوری را روی لنزهایی با قطرهای مختلف تنظیم می کند. سری ND LensGear مانند سایر لنزهای موجود همه لنزها را پوشش می دهد. بدون برش و خم شدن: دیگر هیچ پیچ پیچ ، کمربند فرسوده یا باقی مانده آزار دهنده تسمه هایی که بیرون هستند. همه چیز مانند یک جذابیت متناسب است. و یک امتیاز دیگر ، بدون ابزار آن! به لطف طراحی هوشمندانه خود به آرامی و محکم در اطراف لنز قرار می گیرد.

سیستم آداپتور برای فیلمبرداری حرفه ای

NiceDice

سیستم آداپتور برای فیلمبرداری حرفه ای NiceDice-System اولین آداپتور چند منظوره در صنعت دوربین است. اتصال تجهیزات با استانداردهای مختلف نصب از مارک های مختلف - از قبیل چراغ ها ، مانیتورها ، میکروفون ها و فرستنده ها - به دوربین دقیقاً مطابق شرایط لازم ، کاملاً لذت بخش است. حتی با تهیه آداپتور جدید ، حتی استانداردهای نصب جدید در حال توسعه یا تجهیزات تازه خریداری شده می توانند به راحتی در سیستم ND ادغام شوند.

پشت بام بار رستوران

The Atticum

پشت بام بار رستوران جذابیت یک رستوران در یک محیط صنعتی باید در معماری و مبلمان منعکس شود. گچ آهکی سیاه و خاکستری که به طور ویژه برای این پروژه ساخته شده است، یکی از دلایل این امر است. ساختار منحصر به فرد و خشن آن از تمام اتاق ها عبور می کند. در اجرای دقیق از موادی مانند فولاد خام به عمد استفاده شده است که درزهای جوشکاری و آثار سنگ زنی آن باقی مانده است. این تصور با انتخاب پنجره های مونتین پشتیبانی می شود. این عناصر سرد با چوب گرم بلوط، پارکت شاه ماهی با دست و دیوار کاملاً کاشته شده در تضاد قرار می گیرند.

لامپ

vanory Estelle

لامپ استل طراحی کلاسیک را در قالب یک بدنه شیشه ای استوانه ای و دست ساز با فناوری نورپردازی خلاقانه ترکیب می کند که جلوه های نورپردازی سه بعدی را بر روی آباژور پارچه ای ایجاد می کند. استل که عمداً برای تبدیل حالات نورپردازی به یک تجربه احساسی طراحی شده است، تنوع بی‌نهایتی از حالت‌های ایستا و پویا را ارائه می‌کند که انواع رنگ‌ها و انتقال‌ها را تولید می‌کند، که از طریق یک پنل لمسی روی لامپ یا یک برنامه تلفن هوشمند کنترل می‌شود.