مجله طراحی
مجله طراحی
گلدان

Canyon

گلدان گلدان گل دست ساز با 400 قطعه ورق فلز برش لیزری دقیق با ضخامت های مختلف، لایه به لایه روی هم چیده شده و تکه به تکه جوش داده شده است، مجسمه ای هنرمندانه از گلدان گل را به نمایش می گذارد که در الگوی دقیقی از دره ارائه شده است. لایه‌های انباشته فلز، بافت بخش دره را نشان می‌دهد، همچنین سناریوها را با محیط‌های مختلف افزایش می‌دهد و اثرات بافت طبیعی تغییر نامنظمی ایجاد می‌کند.

صندلی

Stool Glavy Roda

صندلی مدفوع گلاوی رودا ویژگی های ذاتی رئیس خانواده را شامل می شود: یکپارچگی، سازماندهی و انضباط شخصی. زوایای راست، دایره و اشکال مستطیل در ترکیب با عناصر زینتی، ارتباط گذشته و حال را پشتیبانی می کند و صندلی را به عنوان یک شی جاودانه تبدیل می کند. صندلی با استفاده از روکش های سازگار با محیط زیست از چوب ساخته شده است و می توان آن را به هر رنگ دلخواه رنگ آمیزی کرد. مدفوع Glavy Roda به طور طبیعی در هر فضای داخلی یک دفتر، هتل یا خانه خصوصی قرار می گیرد.

جایزه

Nagrada

جایزه این طرح به منظور کمک به عادی سازی زندگی در حین انزوا و ایجاد جایزه ویژه برای برندگان مسابقات آنلاین انجام شده است. طراحی جایزه نشان دهنده تبدیل یک پیاده به یک ملکه است، به عنوان تشخیص پیشرفت بازیکن در شطرنج. این جایزه از دو شکل تخت تشکیل شده است، ملکه و پیاده که به دلیل شکاف های باریکی که یک فنجان را تشکیل می دهند، درون یکدیگر قرار می گیرند. طراحی جایزه به لطف فولاد ضد زنگ بادوام است و برای حمل و نقل به برنده از طریق پست راحت است.

کارخانه

Shamim Polymer

کارخانه این کارخانه نیاز به حفظ سه برنامه شامل تاسیسات تولیدی و آزمایشگاهی و اداری دارد. نبود برنامه های کاربردی تعریف شده در این نوع پروژه ها از دلایل کیفیت فضایی ناخوشایند آنهاست. این پروژه به دنبال حل این مشکل با استفاده از عناصر گردش برای تقسیم برنامه های نامرتبط است. طراحی ساختمان حول دو فضای خالی می چرخد. این فضاهای خالی فرصت جداسازی فضاهای غیرمرتبط را ایجاد می کنند. در عین حال به عنوان یک حیاط میانی عمل می کند که در آن هر قسمت از ساختمان با یکدیگر مرتبط است.

طراحی داخلی

Corner Paradise

طراحی داخلی از آنجایی که این سایت در زمینی گوشه ای در شهر پر ترافیک واقع شده است، چگونه می تواند آرامش را در محله پر سر و صدا و در عین حال حفظ مزایای کف، کاربردی بودن فضایی و زیبایی شناسی معماری بیابد؟ این سوال در ابتدا طراحی را بسیار چالش برانگیز کرده است. برای افزایش تا حد زیادی حریم خصوصی سکونتگاه در حالی که شرایط روشنایی، تهویه و عمق میدان خوب را حفظ می کند، طراح پیشنهاد جسورانه ای ارائه کرد، یک منظره داخلی بسازد. یعنی ساخت یک ساختمان مکعبی سه طبقه و انتقال حیاط های جلو و عقب به دهلیز. ، برای ایجاد منظره سبز و آبی.

خانه مسکونی

Oberbayern

خانه مسکونی طراح معتقد است که عمق و اهمیت فضا در پایداری ناشی از وحدت انسان، فضا و محیط به هم وابسته و وابسته است. از این رو با مواد اولیه عظیم و ضایعات بازیافتی، این مفهوم در استودیوی طراحی، ترکیبی از خانه و محل کار، برای سبک طراحی همزیستی با محیط تحقق می یابد.