مجله طراحی
مجله طراحی
چایخانه گل سرسبد

Toronto

چایخانه گل سرسبد شلوغ‌ترین مرکز خرید کانادا، طراحی تازه و تازه‌ای از میوه‌فروشی چای‌فروشی توسط Studio Yimu را ارائه می‌کند. پروژه فروشگاه پرچمدار ایده آل برای اهداف برندسازی بود تا به کانون جدید مرکز خرید تبدیل شود. با الهام از مناظر کانادایی، شبح زیبای کوه آبی کانادا بر روی پس زمینه دیوار در سراسر فروشگاه نقش بسته است. برای تحقق بخشیدن به مفهوم، استودیو Yimu مجسمه‌ای با ابعاد 275 در 180 در 150 سانتی‌متر ساخته که امکان تعامل کامل با هر مشتری را فراهم می‌کند.

بسته بندی لوازم آرایشی طبیعت

Olive Tree Luxury

بسته بندی لوازم آرایشی طبیعت طراحی بسته بندی جدید برند آلمانی لوازم آرایشی و بهداشتی طبیعی لوکس، داستان آن را به طرز هنرمندانه ای بازگو می کند، مانند یک دفترچه خاطرات که آن را با رنگ های گرم حمام می کند. بسته بندی که در نگاه اول آشفته به نظر می رسد، با بررسی دقیق تر، یک وحدت قوی، یک پیام را منتقل می کند. به لطف مفهوم طراحی جدید، همه محصولات دارای طبیعت، سبک، دانش درمانی باستانی و کاربردی مدرن هستند.

آلاچیق

Big Aplysia

آلاچیق در روند توسعه شهری، ظهور همان محیط ساخته شده اجتناب ناپذیر است. ساختمان‌های سنتی نیز می‌توانند بی‌تفاوت و دورافتاده به نظر برسند. ظاهر معماری منظره شکل خاص، رابطه بین افراد در فضای معماری را نرم می کند، به مکانی برای گشت و گذار تبدیل می شود و نشاط را فعال می کند.

لوازم جانبی آشپزخانه

KITCHEN TRAIN

لوازم جانبی آشپزخانه استفاده از سبک های مختلف وسایل آشپزخانه علاوه بر آزار دیداری ، یک محیط آشپزی نامناسب را ایجاد می کند .با قرار دادن آن به طور خلاصه ، سعی کردم مجموعه ای یکپارچه از این لوازم جانبی محبوب آشپزخانه را که معمولاً در تمام خانه ها استفاده می شود ، درست کنم. این طراحی صرفاً از خلاقیت الهام گرفته شده است. "فرم متحد" و "ظاهر دلپذیر" دو ویژگی آن هستند. علاوه بر این ، این بازار به دلیل ظاهر خلاقانه اش مورد استقبال قرار می گیرد. این فرصتی خواهد بود برای تولید کننده و مشتری که 6 ظروف در یک بسته خریداری شود.

ترمینال مهاجرت خودکار

CVision MBAS 2

ترمینال مهاجرت خودکار MBAS 2 به منظور خنثی کردن ماهیت محصولات امنیتی و به حداقل رساندن ارعاب و ترس از جنبه های تکنولوژیکی و روانی طراحی شده است. طراحی آن عناصر رایانه رایانه خانگی را مجدداً تفسیر می کند تا ظاهری کاربر پسند برای شهروندان روستایی در اطراف مرز تایلند فراهم کند. صدا و تصویر در راهنمای صفحه اول برای اولین بار کاربران مرحله به مرحله از طریق فرآیند استفاده می کنند. تن رنگ دوتایی روی پد چاپ انگشت به وضوح مناطق پویش را نشان می دهد. MBAS 2 محصولی منحصر به فرد است که هدف آن تغییر شیوه عبور از مرزها ، امکان استفاده از چندین زبان و یک تجربه کاربری بدون تبعیض کاربر است.

نمایشگاه

From The Future

نمایشگاه نمایشگاه: در نمایشگاه ، کفش های آموزشی و تجهیزات ورزشی که با تکنولوژی تزریق تولید می شوند در معرض نمایش هستند. به نظر می رسد که این مکان با فشار قالب تزریق تولید می شود. در روش ساخت محل ، قطعاتی از مبلمان به نظر می رسد که با تولید داخل قالب تزریق به منظور تولید کل ساخته شده است. مسیرهای خیاطی درشت که در سقف وجود دارد ، تمام بینش فنی را نرم می کند.