مجله طراحی
مجله طراحی
ساعت

Zeitgeist

ساعت ساعت منعکس شده است zeitgeist ، که با مواد هوشمند ، فناوری و بادوام همراه است. چهره پیشرفته این محصول توسط بدنه کربن نیمه توروس و نمایش زمان (سوراخ های سبک) نشان داده شده است. کربن به عنوان یادگار گذشته ، بخش فلزی را جایگزین می کند و بر کارکرد ساعت تأکید می کند. عدم وجود بخش مرکزی نشان می دهد که نشانگر LED نوآورانه جایگزین مکانیسم کلاسیک ساعت می شود. نور پس زمینه نرم را می توان زیر رنگ مورد علاقه صاحب آنها تنظیم کرد و یک سنسور نور قدرت روشنایی را کنترل می کند.

وسیله نقلیه روباتیک

Servvan

وسیله نقلیه روباتیک این پروژه وسیله نقلیه خدماتی برای منابع اقتصادی مبتنی بر منابع است و شبکه ای را با سایر وسایل نقلیه تشکیل می دهد. یک سیستم واحد امکان برقراری ارتباط با یکدیگر را فراهم می کند و این باعث افزایش راندمان حمل و نقل مسافر و همچنین افزایش کارایی در اثر حرکت در قطار جاده ای (کاهش ضریب FX ، فاصله بین وسایل نقلیه) می شود. این ماشین کنترل بدون سرنشین دارد. وسیله نقلیه متقارن است: ارزان برای تولید. این خودرو دارای چهار چرخ موتور چرخان است و امکان حرکت معکوس وجود دارد: مانور با ابعاد بزرگ. شبانه روزی در مقابل ویزیت باعث بهبود ارتباط مسافران می شود.

فیدر غذایی

Food Feeder Plus

فیدر غذایی Food Feeder Plus نه تنها به کودکان کمک می کند تا به تنهایی غذا بخورند بلکه به معنای استقلال بیشتر والدین است. بچه ها بعد از خرد کردن مواد غذایی ساخته شده توسط والدین می توانند خودشان را نگه دارند و آن را بخورند و جویدن. Food Feeder Plus از یک کیسه سیلیکونی بزرگتر و قابل انعطاف برخوردار است تا اشتهای رو به رشد نوزادان را برآورده کند. این یک تغذیه ضروری است و به افراد کوچک اجازه می دهد با خیال راحت غذای تازه جامد را کشف و لذت ببرند. غذاها نیازی به پوره ندارند. به سادگی مواد غذایی را درون کیسه سیلیکون قرار دهید ، قفل ضربه محکم و ناگهانی را ببندید ، و نوزادان می توانند از خود تغذیه با غذای تازه لذت ببرند.

توپوگرافی مصنوعی

Artificial Topography

توپوگرافی مصنوعی مبلمان بزرگ مانند غار این پروژه برنده جایزه است که در مسابقات بین المللی کانتینر جایزه بزرگ هنر را بدست آورد. ایده من این است که حجم داخل یک ظرف را خالی کنید تا فضای بی نظیری مانند یک غار ایجاد شود. فقط از مواد پلاستیکی ساخته شده است. حدود 1000 ورقه از مواد پلاستیکی نرم با ضخامت 10 میلی متر به صورت خط خطی برش داده شده و مانند لایه لایه بندی شدند. این نه تنها هنر بلکه مبلمان بزرگ است. زیرا تمام قسمت ها مانند یک مبل نرم هستند و فردی که وارد این فضا می شود می تواند با پیدا کردن مکانی مناسب برای فرم بدن خود ، استراحت کند.

فضای داخلی

Chua chu kang house

فضای داخلی نکته طب سوزنی در این خانه اتصال منطقه محصور شده به تصویری کاملاً جدید از سکوت بود. با انجام این موارد ، جذابیت های تاریخی و خام خاصی برای پناه بردن به پوچی خانه احیا می شود. محل اقامت جدید با تعجب از فضای داخلی به پایان می رسد. خشک و مرطوب آشپزخانه در داخل آشپزخانه و ناهار خوری در آشپزخانه. فضای حمل و نقل نیز توسط یک حمله هنری چشمگیر که به زودی تبدیل به مسکن شخصی سیم کشی برق شده بود ، قطع شد. برای تکمیل تاکید کلی ، برش هایی از نور گرم برای لکه دار کردن در تمام دیوارهای رنگی لازم است.

تقویم

Calendar 2014 “Town”

تقویم Town یک کیت صنایع دستی کاغذ است که دارای قسمت هایی است که می توان آنرا آزادانه در تقویم مونتاژ کرد. ساختمان ها را به اشکال مختلف کنار هم قرار دهید و از ایجاد شهر کوچک خودتان لذت ببرید. طرح های با کیفیت توانایی اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن را دارند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم زندگی با طراحی طراحی شده اند.