مجله طراحی
مجله طراحی
سنجاق سینه

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

سنجاق سینه شخصیت و شکل خارجی یک موضوع باعث می شود تا طراحی جدیدی از یک تزئین تغییر کند. در طبیعت پر جنب و جوش یک دوره به دوره دیگری تغییر می کند. بهار دنبال زمستان است و صبح بعد از شب. رنگ ها و همچنین جو تغییر می کنند. این اصل جایگزینی ، تناوب تصاویر به آراستگی های «آسیا دگرگونی» ، مجموعه ای منتقل می شود ، مجموعه ای که در آن دو حالت مختلف ، دو تصویر غیرقابل تصور در یک شی منعکس می شود. عناصر متحرک ساخت و ساز باعث تغییر شخصیت و ظاهر تزئین می شوند.

مجموعه آرایش

Kjaer Weis

مجموعه آرایش طراحی خط آرایشی Kjaer Weis اصول آرایش زنانه را به سه زمینه اصلی کاربرد آن تقسیم می کند: لب ها ، گونه ها و چشم ها. ما قطعه هایی را طراحی کردیم که برای آینه کاری از ویژگی هایی که برای تقویت آنها استفاده می شود: باریک و طولانی برای لب ها ، بزرگ و مربع برای گونه ها ، کوچک و گرد برای چشم ها. کاملاً محسوس ، جمع و جور پیچ ها با یک حرکت جانبی خلاقانه باز می شوند و مانند بالهای یک پروانه بیرون می آیند. کاملاً قابل شارژ مجدد ، این جمع و جورها به جای هدف بازیافت ، صرفاً حفظ می شوند.

ساعت آنالوگ

Kaari

ساعت آنالوگ این طرح مبتنی بر یک مکانیزم آنالوگ 24 ساعته ایستاده (دستی نیم ساعته دستی) است. این طرح با دو برش قالب قوس ارائه شده است. از طریق آنها ، دست و ساعت چرخش دیده می شود. دست ساعت (دیسک) به دو بخش از رنگ های مختلف تقسیم می شود که با چرخش ، بسته به رنگی که شروع به مشاهده می کند ، زمان AM یا PM را نشان می دهد. دست دقیقه از طریق قوس شعاع بزرگتر قابل مشاهده است و مشخص می کند که کدام شکاف دقیقه با شماره گیری های 30 تا 30 دقیقه ای (واقع در شعاع داخلی قوس) و شکاف 30-60 دقیقه (واقع در شعاع بیرونی) مطابقت دارد.

لباس نان مدرن

Le Maestro

لباس نان مدرن لو ماسترو با وارد کردن یک "پاشنه ماتریس" تیتانیوم مستقیم لیزر متال (LML Sintered (DMLS)) باعث تغییر کفش کفش می شود. 'پاشنه ماتریس' باعث کاهش جرم بصری بخش پاشنه می شود و تمامیت ساختاری کفش را نشان می دهد. برای تکمیل خون آشام های زیبا ، از چرم دانه ای بالا برای طراحی نامتقارن متمایز فوقانی استفاده شده است. ادغام بخش پاشنه پا به قسمت فوقانی در حال حاضر در یک شبح براق و تصفیه شده تشکیل شده است.

برندسازی تحقیق

Pain and Suffering

برندسازی تحقیق این طرح رنج را در لایه های مختلف: فلسفی ، اجتماعی ، پزشکی و علمی بررسی می کند. از نظر شخصی من که رنج و درد در بسیاری از چهره ها و اشکال ، فلسفی و علمی به وجود می آید ، من انسانی شدن رنج و درد را به عنوان پایه و اساس خود انتخاب کردم. من به مقایسه قیاس بین همزیستی در طبیعت و همزیستی در روابط انسانی پرداختم و از این تحقیق شخصیتهایی را خلق کردم که بصری بیانگر روابط همزیستی بین رنج و مبتلایان و بین درد و فرد در درد است. این طرح یک آزمایش است و بیننده موضوع است.

هنر دیجیتال

Surface

هنر دیجیتال ماهیت اثیری این قطعه چیز ملموس را به وجود می آورد. این ایده از استفاده از آب به عنوان عنصری برای انتقال مفهوم مساحت و سطح بودن ناشی می شود. طراح جذابیت خود را برای به وجود آوردن هویت ما و نقشی که پیرامون ما در آن فرآیند دارند. برای او ، وقتی چیزی از خودمان نشان می دهیم "سطح" می گیریم.