مجله طراحی
مجله طراحی
فضای داخلی تجاری

Nest

فضای داخلی تجاری طبقه توسط دو متخصص منحصر به فرد - طرفداران و معماران مشترک است که خواستار سفارشات سلسله مراتبی متنوع هستند. انتخاب و جزئیات عناصر کوششی برای حفظ نگاه کلی زمینی ، خاکی و احیای هنر محلی و مصالح ساختمانی بود. مخلوط و استفاده از مواد سازگار با محیط زیست ، اندازه دهانه ها ، همه با فراخوانی آب و هوای محلی رانده شده اند تا یک محیط قابل قبول را مجدداً برانگیخته و شیوه های از دست رفته را در کنار هم ساختار عملی پایدار ایجاد کنند.

کارد و چنگال

Ingrede Set

کارد و چنگال مجموعه کارد و چنگال Ingrede به منظور بیان نیاز به کمال در زندگی روزمره طراحی شده است. مجموعه چنگال ، قاشق و چاقو را با هم با استفاده از آهن ربا. کارد و چنگال به صورت عمودی ایستاده و هماهنگی با میز ایجاد می کند. اشکال ریاضی مجاز به ساختن یک فرم سیال است که از سه قطعه مختلف تشکیل شده است. این رویکرد امکانات جدیدی را ایجاد می کند که می تواند در بسیاری از محصولات مختلف مانند ظروف غذا و سایر ظروف مورد استفاده قرار گیرد.

سرویس توصیه موسیقی

Musiac

سرویس توصیه موسیقی Musiac یک موتور توصیه موسیقی است ، با استفاده از مشارکت فعال برای یافتن گزینه های دقیق برای کاربران خود. هدف از آن ارائه یك رابط های جایگزین برای به چالش کشیدن استبداد الگوریتم است. فیلتر اطلاعات به یک روش جستجوی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. با این حال ، جلوه های اتاق اکو ایجاد می کند و کاربران را در منطقه راحتی خود با رعایت دقیق ترجیحات خود محدود می کند. کاربران منفعل می شوند و جلوی گزینه هایی را که دستگاه ارائه می دهد متوقف می شوند. گذراندن زمان برای بررسی گزینه ها ممکن است هزینه های زیستی عظیم را افزایش دهد ، اما این تلاشی است که یک تجربه معنی دار را ایجاد می کند.

نمونه اولیه مسکونی

No Footprint House

نمونه اولیه مسکونی NFH برای تولید سریال و بر اساس جعبه ابزار بزرگتر از نوع شناسی های مسکونی پیش ساخته ساخته شده است. اولین نمونه اولیه برای یک خانواده هلندی در جنوب غربی کاستاریکا ساخته شد. آنها یک پیکربندی دو خوابه با سازه های فلزی و تخته های چوب کاج را انتخاب کردند که در یک کامیون منفرد به محل مورد نظر خود منتقل شدند. این ساختمان به منظور بهینه سازی کارآیی لجستیکی در خصوص مونتاژ ، نگهداری و استفاده در اطراف یک مرکز خدمات مرکزی طراحی شده است. این پروژه از نظر عملکرد اقتصادی ، زیست محیطی ، اجتماعی و مکانی خود به دنبال پایداری یکپارچه است.

هتل

LiHao

هتل بازگشت به طبیعت ، ایستگاه فرهنگی شهر. یک سبک زندگی تصفیه شده ایجاد کنید. به طور انحصاری از آرام و ساکت لذت ببرید. هتل در منطقه شلوغ منطقه توسعه فناوری پیشرفته Baoding واقع شده است. این طراح با ایجاد تفریحی مجدد در محیط هتل ، معماری ، چشم انداز و فضای داخلی ، هتل تفریحی شهر را تعریف می کند تا یک فضای هتل پیچیده ، طبیعی و راحت ایجاد کند. بگذارید مسافران تجاری در سکوت احساس رونق کنند و یک اوقات فراغت نیم روزه را سرقت کنند.

دفاتر فروش

Suzhou·Merchants Great Lakes Century

دفاتر فروش با سطح آب به عنوان آینه ، تصویر ارتفاعی از ساختمان تنظیم شده است. با مجسمه سازی و کاشت به عنوان عناصر ، علاقه آب از طریق تزئین شکل می گیرد. با کاشت شناور و تغییر فواره ها و چراغ های هنری ، علاقه ایجاد می شود. با آب به عنوان روح ، ترکیب هنر و عملکرد از طریق نقطه عطف فضا نتیجه می گیرد. استخر گسترده ای ، در آفتاب ، آب موج می زند ، شفاف و شفاف ، می درخشد ، از طریق آب روشن می تواند نگرش هر یک از کاشی ها را به وضوح مشاهده کند ، به نظر می رسد که به طور کلی ذهن انسان را نیز تمیز می کند.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.