مجله طراحی
مجله طراحی
مجموعه سوارکاری

Emerald

مجموعه سوارکاری پروژه های معماری و فضایی جامع ، هر شش ساختمان را با هم متحد می کند و هویت عملکردی هر یک را نشان می دهد. نمای گسترده عرصه ها و اصطبل ها به هسته مرکب اداری هدایت می شوند. ساختمان شش ضلعی به عنوان شبکه کریستالی در قاب چوبی مانند گردنبند قرار دارد. مثلث های دیواری تزئین شده با پراکندگی شیشه به عنوان جزئیات زمرد. ساختمان منحنی سفید برجسته ورودی اصلی است. شبکه نماها نیز بخشی از فضای داخلی است ، جایی که محیط از طریق وب شفاف درک می شود. فضای داخلی با استفاده از مقیاس عناصر برای مقیاس متناسب تر انسان ، مضمون ساختارهای چوبی را ادامه می دهند.

ارکستر بلندگو

Sestetto

ارکستر بلندگو یک گروه ارکسترال از سخنرانان که مانند نوازندگان واقعی با هم بازی می کنند. Sestetto یک سیستم صوتی چند کاناله است که می تواند آهنگ های سازهای مختلف را در بلندگوهای جداگانه از فن آوری ها و مواد مختلف اختصاص داده شده به مورد خاص صدا ، در میان بتن خالص ، تخته های چوبی طنین انداز و شاخ های سرامیکی پخش کند. میکس قطعات و قطعات دوباره برمی گردد که مانند یک کنسرت واقعی از نظر جسمی در جای گوش دادن باشد. Sestetto ارکستر مجلسی موسیقی ضبط شده است. Sestetto به طور مستقیم توسط طراحان خود استفانو ایوان اسکاراسیا و فرانچسکو شیام زونکا به طور مستقیم تولید می شود.

کافه

Perception

کافه این کافه کوچک احساس چوبی و گرم در گوشه ای از چهارراه در محله ای آرام قرار دارد. منطقه آماده سازی باز باز ، تجربه ای تمیز و گسترده از عملکرد باریستا را برای بازدیدکنندگان در هر مکان ، صندلی بار یا میز میز در یک کافه ایجاد می کند. شی سقفی به نام "Shading tree" از پشت منطقه آماده سازی شروع می شود و منطقه مشتری را می پوشاند تا فضای کل این کافه را ایجاد کند. این یک اثر فضایی غیرمعمول به بازدیدکنندگان می بخشد و همچنین به واسطه ای برای افرادی تبدیل می شود که می خواهند با قهوه مزه دار شوند.

صندلی باغ در فضای باز عمومی

Para

صندلی باغ در فضای باز عمومی پارا مجموعه ای از صندلی های عمومی در فضای باز است که برای ایجاد انعطاف پذیری محدود در محیط های بیرونی طراحی شده است. مجموعه ای از صندلی ها که دارای یک شکل متقارن منحصر به فرد است و کاملاً از تعادل ذاتی طراحی صندلی های معمولی منحرف می شود ، این مجموعه از صندلی های بیرونی جسورانه ، مدرن است و از تعامل استقبال می کند. Para هر دو با یک کف سنگین وزن ، چرخش 360 دور پایه خود را پشتیبانی می کند ، و Para B از تلنگر دو طرفه پشتیبانی می کند.

جدول

Grid

جدول Grid جدولی است که از سیستم شبکه ای ساخته شده است و از معماری سنتی چین الهام گرفته شده است ، جایی که در قسمت های مختلف ساختمان از نوعی سازه چوبی به نام Dougong (دو گونگ) استفاده می شود. با استفاده از ساختار سنتی چوب بهم پیوسته ، مونتاژ جدول همچنین فرآیند یادگیری ساختار و تجربه تاریخ است. ساختار پشتیبانی (Dou Gong) از قطعات مدولار ساخته شده است که به راحتی و بدون نیاز به ذخیره سازی قابل جدا شدن است.

سری مبلمان

Sama

سری مبلمان ساما یک سری مبلمان معتبر است که از طریق فرم های حداقل ، کاربردی و جلوه بصری قوی ، قابلیت ، تجربه احساسی و منحصر به فرد را فراهم می کند. الهام فرهنگی که از شعر لباس های چرخشی پوشیده شده در مراسم سماع گرفته شده است ، در طراحی آن از طریق بازی هندسه مخروطی و تکنیک های خمش فلز تفسیر می شود. وضعیت مجسمه سازی مجموعه با سادگی در مواد ، فرم ها و تکنیک های تولید ترکیب شده است تا عملکردی & amp؛ مزایای زیبایی شناسی. نتیجه یک سری مبلمان مدرن است که فضای خاصی را به فضای زندگی ارائه می دهد.