مجله طراحی
مجله طراحی
کتاب

Brazilian Cliches

کتاب "کلیشه های برزیلی" با استفاده از تصاویر از یک فهرست قدیمی از کلیشه های مطبوعاتی برزیل ساخته شده است. اما دلیل عنوان آن فقط به دلیل کلیشه هایی نیست که برای ترسیم تصاویر آن به کار رفته است. در نوبت هر صفحه ، ما به انواع دیگری از کلیشه های برزیل می پردازیم: موارد تاریخی ، مانند ورود پرتغالی ها ، مداحی کردن سرخپوستان بومی ، چرخه های اقتصادی قهوه و طلا ... این حتی کلیشه های معاصر برزیل ، پر از ترافیک ، بدهی ها ، آپارتمان های بسته و از خود بیگانگی - در یک روایت بی نظیر بینایی معاصر به تصویر کشیده شده است.

قطب حمل و نقل

Viforion

قطب حمل و نقل این پروژه یک هاب حمل و نقل است که شهرک های شهری اطراف را به روشی آسان و کارآمد ایجاد می کند که با ادغام سیستم های حمل و نقل مختلف مانند ایستگاه راه آهن ، ایستگاه مترو ، عرشه نیل و ایستگاه اتوبوس علاوه بر سایر خدمات جهت تبدیل به مکان به عنوان کاتالیزور توسعه آینده است.

آشکارساز نقص اولتراسونیک قابل حمل

Prisma

آشکارساز نقص اولتراسونیک قابل حمل Prisma برای آزمایش مواد غیر تهاجمی در شدیدترین محیط ها طراحی شده است. این اولین ردیابی است که تصویربرداری پیشرفته در زمان واقعی و اسکن سه بعدی را در خود جای داده و تفسیر نقص را بسیار ساده تر کرده و باعث کاهش زمان تکنسین در سایت می شود. با یک محفظه تقریبا غیر قابل خراب کردن و حالت های بازرسی چندگانه منحصر به فرد ، Prisma می تواند تمام برنامه های آزمایش ، از خطوط لوله نفتی به اجزای هوافضا را پوشش دهد. این اولین ردیاب با ضبط داده های یکپارچه و تولید خودکار گزارش PDF است. اتصال بی سیم و اترنت به دستگاه اجازه می دهد تا به راحتی بروزرسانی یا تشخیص داده شود.

لامپ

Muse

لامپ با الهام از "برنده بودیسم" با بیان اینکه هیچ ویژگی مطلق در جهان ما وجود ندارد ، ما با دادن "حضور جسمی" ، کیفیتی متناقض را به "نور" داده ایم. روح مراقبه ای که آن را تشویق می کند منبع قدرتمندی از الهام ما برای ایجاد این محصول بود. تجسم خصوصیات "زمان" ، "ماده" و "نور" در یک محصول واحد.

سرامیک

inci

سرامیک آینه ای از ظرافت؛ اینچی زیبایی مروارید را با گزینه های سیاه و سفید بازتاب می دهد و برای کسانی که مایل به بازنمایی نجیب و ظرافت به فضاها هستند ، انتخاب مناسبی است. خطوط اینچی در ابعاد 30 80 80 سانتی متر تولید می شوند و کلاس سفید و سیاه را به مناطق نشیمن منتقل می کنند. طراحی شده با استفاده از فناوری چاپ دیجیتال ، طراحی سه بعدی.

برنامه نویس Tachograph

Optimo

برنامه نویس Tachograph Optimo یک محصول صفحه نمایش لمسی زمینی برای برنامه نویسی و کالیبراسیون کلیه نقشه های دیجیتالی متناسب با وسایل نقلیه تجاری است. با تمرکز بر سرعت و سهولت استفاده ، Optimo ارتباطات بی سیم ، داده های برنامه محصول و تعداد زیادی از اتصالات حسگر مختلف را به یک دستگاه قابل حمل برای استفاده در کابین وسیله نقلیه و کارگاه تلفیق می کند. طراحی شده برای ارگونومی مطلوب و موقعیت یابی انعطاف پذیر ، رابط کاربری محور و سخت افزار ابتکاری آن به طرز چشمگیری تجربه کاربر را بهبود می بخشد و برنامه نویسی تاخوگراف را به آینده می برد.