مجله طراحی
مجله طراحی
سرامیک

inci

سرامیک آینه ای از ظرافت؛ اینچی زیبایی مروارید را با گزینه های سیاه و سفید بازتاب می دهد و برای کسانی که مایل به بازنمایی نجیب و ظرافت به فضاها هستند ، انتخاب مناسبی است. خطوط اینچی در ابعاد 30 80 80 سانتی متر تولید می شوند و کلاس سفید و سیاه را به مناطق نشیمن منتقل می کنند. طراحی شده با استفاده از فناوری چاپ دیجیتال ، طراحی سه بعدی.

برنامه نویس Tachograph

Optimo

برنامه نویس Tachograph Optimo یک محصول صفحه نمایش لمسی زمینی برای برنامه نویسی و کالیبراسیون کلیه نقشه های دیجیتالی متناسب با وسایل نقلیه تجاری است. با تمرکز بر سرعت و سهولت استفاده ، Optimo ارتباطات بی سیم ، داده های برنامه محصول و تعداد زیادی از اتصالات حسگر مختلف را به یک دستگاه قابل حمل برای استفاده در کابین وسیله نقلیه و کارگاه تلفیق می کند. طراحی شده برای ارگونومی مطلوب و موقعیت یابی انعطاف پذیر ، رابط کاربری محور و سخت افزار ابتکاری آن به طرز چشمگیری تجربه کاربر را بهبود می بخشد و برنامه نویسی تاخوگراف را به آینده می برد.

روغن زیتون آلی

Epsilon

روغن زیتون آلی روغن زیتون اپسیلون یک محصول محدود از باغ های ارگانیک آلی است. کل فرایند تولید به صورت دستی و با استفاده از روشهای سنتی انجام می شود و روغن زیتون بدون فیلتر بطری می شود. ما این بسته را طراحی کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که اجزای حساس محصول بسیار مغذی توسط مصرف کننده از کارخانه و بدون هیچ گونه تغییر و تحول توسط مشتری دریافت می شود. ما از بطری Quadrotta محافظت شده توسط یک بسته بندی ، چسبانیده شده با چرم و در جعبه چوبی دستباف قرار داده شده ، با موم آب بندی شده قرار داده ایم. بنابراین مصرف کنندگان می دانند که این محصول به طور مستقیم از آسیاب و بدون مداخله وارد می شود.

سیستم تصفیه آب آزمایشگاهی

Purelab Chorus

سیستم تصفیه آب آزمایشگاهی Purelab Chorus اولین سیستم تصفیه آب مدولار است که برای متناسب سازی نیازها و فضای آزمایشگاهی فرد طراحی شده است. این کلیه نمرات آب تصفیه شده را ارائه می دهد و یک راه حل مقیاس پذیر ، انعطاف پذیر و سفارشی ارائه می دهد. عناصر مدولار را می توان در آزمایشگاه توزیع کرد و یا با یک قالب برج منحصر به فرد به یکدیگر متصل شد و ردپای سیستم را به حداقل رساند. کنترل های کبدی نرخ دبی بسیار قابل کنترل را ارائه می دهند ، در حالی که هاله ای از نور نشان دهنده وضعیت کر است. فناوری جدید کر را پیشرفته ترین سیستم در دسترس می کند و باعث کاهش تأثیرات زیست محیطی و هزینه های جاری می شود.

سیستم کنترل کشتی

GE’s New Bridge Suite

سیستم کنترل کشتی سیستم کنترل کشتی ماژولار GE به گونه ای طراحی شده است که هر دو کشتی بزرگ و سبک وزن را در خود جای می دهد ، کنترل بصری و بازخورد تصویری را روشن می کند. فن آوری موقعیت یابی جدید ، سیستم های کنترل موتور و دستگاه های مانیتور کشتی ها را می توان با دقت انجام داد و در فضاهای محدود مانیتور می شوند در حالی که باعث کاهش استرس در عملگر می شوند زیرا کنترل دستی پیچیده با فناوری صفحه نمایش لمسی جدید جایگزین می شود. یک صفحه قابل تنظیم بازتاب ها را کاهش می دهد و ارگونومی را بهینه می کند. همه کنسول ها دارای دستگیره گرفتن یکپارچه برای استفاده در دریاهای خشن هستند.