مجله طراحی
مجله طراحی
عنوان افتتاحیه

Pop Up Magazine

عنوان افتتاحیه این پروژه سفری بود برای کشف موضوعات Escape (موضوع برای 2019) به صورت انتزاعی و روان ، تغییرات ، چیزهای جدید و پیامدهای ناشی از آن را نشان داد. تمام تصاویر تمیز و راحت برای تماشای ، برخلاف واقعیت ناراحت کننده از عمل فرار است. طراحی به طور مداوم در حال تغییر است و اشکال شکل یافته در انیمیشن بیانگر عمل بازخوانی است که ناشی از نوعی موقعیت است. فرار معانی مختلف ، تفسیرها دارد و نقطه نظر از بازیگوش تا جدی متفاوت است.

تبلیغات

Insect Sculptures

تبلیغات هر قطعه دست ساخته شده بود تا مجسمه هایی از حشرات را با الهام از محیط و غذاهایی که می خورند ایجاد کند. این اثر هنری به عنوان فراخوانی برای اقدام از طریق وب سایت Doom مورد استفاده قرار گرفت و آفات خانگی خاص را نیز شناسایی کرد. عناصر مورد استفاده برای این مجسمه ها از حیاط های آشغال ، زباله ها ، بستر رودخانه ها و بازارهای فوق العاده گرفته شده است. پس از جمع آوری هر حشره ، آنها در فتوشاپ عکس گرفته و روتوش شدند.

بستنی

Sister's

بستنی این بسته بندی برای شرکت بستنی سیستر طراحی شده است. تیم طراحی سعی کرده است از سه خانم که یادآور سازندگان این محصول هستند ، در قالب رنگهای شاد که از طعم هر بستنی به دست می آید استفاده کند. در هر طعم طراحی ، شکل pf بستنی به عنوان موی کاراکتر استفاده می شود ، که تصویری جالب و جدید از بسته بندی بستنی ارائه می دهد. این طرح در شکل جدید خود مورد توجه بسیاری از رقبا قرار گرفته و فروش بالایی نیز داشته است. در این طرح سعی شده است که بسته بندی اصلی و خلاق ایجاد شود.

بطری

Herbal Drink

بطری اساس مفهوم آنها یک عنصر عاطفی است. مفهوم طراحی شده و نامگذاری توسعه یافته با هدف احساسات و عواطف مشتری انجام می شود ، آنها به منظور متوقف کردن شخص درست در کنار قفسه مورد نیاز و ایجاد انتخاب آنها از بین بسیاری از مارک های دیگر خدمت می کنند. بسته آنها اثرات عصاره نقشه را نشان می دهد ، الگوهای رنگی که مستقیماً روی بطری چینی سفید چاپ می شوند که به شکل گل شباهت دارد. از لحاظ بصری بر تصویری از محصول طبیعی تأکید می کند.

شراب

Essenzza

شراب طراحی شراب ، آن کشور مبدا است و شهر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. در نقاشی های مینیاتوری و سنتی جستجو کنید. نقوش ارزشمند دریافتند که برای رسیدن به هدف ، این بدان معنی است که اگرچه طراحی بطری شراب سنتی لوکس بسیار مؤثر بود. موتیفی که در طراحی مورد استفاده قرار گرفته است ، arabesques. این نقوش نقاشی شده از نقاشی ایرانی لاک الکل. طراحی سعی در ایجاد طرح های اصلی و خلاق دارد و سعی در ایجاد طراحی با معنای ذاتی دارد و پیام مهمی را به همراه دارد.

بسته بندی آب

Pure

بسته بندی آب اساس مفهوم آب خالص عنصر عاطفی است. مفهوم طراحی شده و نامگذاری توسعه یافته با هدف احساسات و عواطف مشتری انجام می شود ، آنها به منظور متوقف کردن شخص درست در کنار قفسه مورد نیاز و ایجاد انتخاب آنها از بین بسیاری از مارک های دیگر خدمت می کنند. این بسته اثر عصاره های میوه را بیان می کند ، الگوهای رنگی که به طور مستقیم روی بطری شیشه ای چاپ می شوند که به شکل میوه شبیه است. از لحاظ بصری بر تصویری از محصولات طبیعی تأکید می کند.