مجله طراحی
مجله طراحی
نگهدارنده چاقو

Only Right Here

نگهدارنده چاقو از قرن دوازدهم میلادی ، نخستین گاوبازها به عنوان یک عمل یا یک دیدنی عمومی ثبت می شدند. امروزه بیداری هوشیاری مردم نشانه ای از ارزیابی کلی جهانی است که ما درگیر ذات الهی هستیم ، ما یک کل هستیم. "فقط درست در اینجا" نمادی از دوره جدید است که در آن انقراض فعالیت های تهاجمی وجود خواهد داشت ، تجسم در آنچه که زمانی یک جشن فرهنگی بود ، و یک گام بزرگ تکاملی در یک سطح اومانیستی است.

نام پروژه : Only Right Here, نام طراحان : Alan Saga, نام مشتری : Alan Saga.

Only Right Here نگهدارنده چاقو

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.