مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی

Stocker

صندلی Stocker یک همجوشی بین مدفوع و صندلی است. صندلی های چوبی قابل انعطاف پذیر برای امکانات خصوصی و نیمه رسمی مناسب است. شکل بیانگر آن زیبایی چوب های محلی را تأکید می کند. طراحی و ساخت و ساز پیچیده آن را با ضخامت مواد 8 میلی متر از چوب 100٪ جامد قادر می سازد تا یک ماده مستحکم اما سبک با وزن فقط 2300 گرم ایجاد کند. ساخت و ساز جمع و جور استکر اجازه می دهد تا فضای ذخیره سازی صرفه جویی شود. بر روی هم قرار گرفته ، به راحتی قابل ذخیره است و به دلیل طراحی خلاقانه خود ، Stocker را می توان به طور کامل زیر یک میز فشار داد.

نام پروژه : Stocker, نام طراحان : Matthias Scherzinger, نام مشتری : FREUDWERK.

Stocker صندلی

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.