مجله طراحی
مجله طراحی
دستگاه آبمیوه گیری اتوماتیک

Toromac

دستگاه آبمیوه گیری اتوماتیک Toromac مخصوصاً با ظاهری قدرتمند خود طراحی شده است تا روشی جدید برای مصرف آب پرتقال تازه فشرده شده به ارمغان آورد. ساخته شده برای حداکثر استحصال آب ، آن را برای رستوران ها ، کافه تریا ها و سوپر مارکت ها تهیه کرده و طراحی برتر آن با استفاده از طعم ، سلامتی و بهداشت ، تجربه ای دوستانه را ارائه می دهد. این سیستم نوآورانه ای دارد که میوه را به صورت عمودی برش می دهد و با فشار چرخشی نیمی از آنها را فشرده می کند. این بدان معنی است که حداکثر عملکرد بدون فشار یا لمس پوسته حاصل می شود.

برچسب آبجو

Carnetel

برچسب آبجو طراحی برچسب آبجو به سبک آرت نوو. برچسب آبجو همچنین حاوی جزئیات بسیاری در مورد روند تولید دم است. این طرح همچنین روی دو بطری متفاوت متناسب است. این کار با چاپ ساده بر روی صفحه نمایش 100 درصد و اندازه 70 درصد قابل انجام است. این برچسب به یک دیتابیس متصل است و تضمین می کند که هر بطری یک شماره پر کننده منحصر به فرد را دریافت می کند.

هویت برند

BlackDrop

هویت برند این یک استراتژی برند شخصی و پروژه هویت است. BlackDrop زنجیره ای از فروشگاه ها و مارک تجاری است که قهوه را می فروشد و توزیع می کند. BlackDrop یک پروژه شخصی است که در ابتدا برای تنظیم لحن و جهت خلاقیت برای تجارت شخصی خلاقانه ساخته شده است. این شناسه برند با هدف قرار دادن Aleks به عنوان مشاور برند معتبر در جامعه استارتاپ ایجاد شده است. BlackDrop مخفف یک برند نوپا و شفاف ، معاصر و شفاف است که هدف آن تبدیل شدن به یک مارک بی انتها ، قابل تشخیص و پیشرو در صنعت است.

سری عکاسی

U15

سری عکاسی پروژه هنرمندان از ویژگی های ساختمان U15 برای ایجاد ارتباط با عناصر طبیعی موجود در تخیل جمعی بهره می برد. با بهره گیری از ساختار ساختمان و بخش هایی از آن ، به عنوان رنگ ها و اشکال آن ، آنها سعی می کنند مکان هایی با مشخصات بیشتر مانند جنگل سنگ چینی ، برج شیطان آمریکایی را به عنوان نمادهای طبیعی عمومی مانند آبشارها ، رودخانه ها و دامنه های سنگی بیرون بریزند. برای اعطای تعبیر متفاوت در هر تصویر ، هنرمندان با استفاده از زوایا و دیدگاههای مختلف ، ساختمان را با رویکرد حداقلی کاوش می کنند.

ساعت

Argo

ساعت Argo by Gravithin یک ساعت مچی است که طراحی آن با الهام از Sextant ساخته شده است. این مجموعه از یک شماره گیر حکاکی شده حک شده ، در دو سایه ، Deep Blue و Sea Black ، به افتخار ماجراهای اسطوره ای کشتی آرگو در دسترس است. قلب آن به لطف یک حرکت کوارتز Ronda 705 سوئیس ضرب می شود ، در حالی که شیشه یاقوت کبود و استیل قوی 316L از مقاومت حتی بیشتر محافظت می کنند. همچنین ضد آب 5ATM است. این ساعت در سه رنگ مختلف (طلای ، نقره و سیاه) ، دو سایه شماره گیری (Deep Blue و Black Sea) و شش مدل تسمه ، در دو ماده مختلف موجود است.

طراحی داخلی

Eataly

طراحی داخلی Eataly Toronto متناسب با ظرافت های شهر در حال رشد ما طراحی شده است و به منظور تقویت و تقویت مبادلات اجتماعی از طریق کاتالیزور جهانی غذاهای عالی ایتالیایی طراحی شده است. فقط مناسب است که "passeggiata" سنتی و ماندگار الهام بخش طراحی ایتالی تورنتو است. این آیین بی انتها ، هر شب ایتالیایی ها را می بیند که هر شب به خیابان اصلی و پیازا می روند ، برای قدم زدن و معاشرت و معاشرت و گهگاهی در راه و بارها در کافه ها و مغازه ها متوقف می شوند. این سلسله تجربیات خواستار ایجاد یک مقیاس خیابانی جدید و صمیمی در Bloor و Bay است.