مجله طراحی
مجله طراحی
واگن برقی کویری

Sweet Kit

واگن برقی کویری این ویترین موبایل برای سرو دسر در رستوران ها در سال 2016 ایجاد شد و آخرین قطعه در محدوده K است. طراحی شیرین کیت نیاز به ظرافت ، مانور پذیری ، حجم و شفافیت را برآورده می کند. مکانیسم بازشو بر اساس حلقه ای است که در اطراف دیسک شیشه ای اکریلیک می چرخد. دو حلقه راش قالب دار مسیر چرخش و همچنین دسته هایی برای باز کردن صفحه نمایش و حرکت چرخ دستی بر روی رستوران است. این ویژگی های یکپارچه به تنظیم صحنه برای سرویس و برجسته کردن محصولات نمایش داده شده کمک می کند.

سرویس نوشیدنی گرم با گیاهان تازه

Herbal Tea Garden

سرویس نوشیدنی گرم با گیاهان تازه پاتریک ساران در سال 2014 باغ چای گیاهی را به عنوان یک کالای منحصر به فرد برای Landmark Mandarin Oriental از هنگ کنگ در سال 2014 ایجاد کرد. مدیر پذیرایی یک واگن برقی می خواست که بتواند مراسم چای را انجام دهد. در این طرح از کدهایی استفاده شده است که توسط پاتریک ساران در چرخ دستی های سری K خود ، از جمله چرخ دستی پنیر KEZA و واگن برقی چند منظوره Km31 ، تحت تأثیر نقاشی چشم انداز چینی ، استفاده مجدد می کند.

واگن برقی شامپاین

BOQ

واگن برقی شامپاین BOQ یک واگن برقی یخ برای سرو شامپاین در پذیرایی است. از چوب ، فلز ، رزین و شیشه ساخته شده است. تقارن دایره ای اشیاء و مواد را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از طراحی سازمان می دهد. فلوت های استاندارد در داخل سوراخ ، سر به پایین ، زیر یک سینی رزین سفید قرار دارند که از گرد و غبار و شوک محافظت می شود. این ترکیب ، تقریباً گل دار ، میهمانان را دعوت می کند تا یک دایره تشکیل دهند تا نوشیدنی گرانبها را بچشید. اما اول از همه ، این یک لوازم جانبی مرحله مؤثر برای پیشخدمت است.

واگن برقی

Kali

واگن برقی این واگن برقی یکی از عناصر مجموعه طراحان K برای برند QUISO است. این چوب از چوب جامد زیبا ساخته شده است. طراحی محکم و جادار آن ، آن را برای سرو مشروبات الکلی در میز رستوران ها ایده آل می کند. برای ایمنی و ظرافت سرویس ، لیوان ها از یک بالشتک به حالت تعلیق در می آیند ، بطری ها توسط یک پوشش بدون لغزش بی حرکت می شوند ، چرخ های صنعتی دارای نورد نرم و بی صدا هستند.

واگن برقی چند منظوره

Km31

واگن برقی چند منظوره پاتریک ساران Km31 را برای طیف گسترده ای از استفاده های رستوران ایجاد کرد. محدودیت اصلی چند منظوره بود. این سبد می تواند به صورت مجزا برای سرو یک میز یا بصورت متوالی با دیگران برای بوفه استفاده شود. طراح ابداع كریون مفصلی را كه بر روی همان پایه چرخدار نصب شده برای طیف وسیعی از چرخ دستی ها مانند KEZA طراحی كرده بود ، ابداع كرد و بعداً كوین ، باغ چای گیاهی و كالی نیز با هم سری K را نام برد. سختی کریون اجازه می داد تا با استفاده از استحکام لازم برای استقرار در مجلل ، یک نور کامل انتخاب شود.

دستگاه قهوه اتوماتیک

F11

دستگاه قهوه اتوماتیک خطوط ساده و ظریف ، تمیز و مواد با کیفیت بالا باعث می شود که طراحی F11 متناسب با محیط های حرفه ای و خانگی باشد. نمایشگر لمسی کامل رنگی 7 اینچ با استفاده بسیار آسان و بصری است. F11 یک دستگاه "یک لمسی" است که می توانید نوشیدنی های مورد نظر خود را برای انتخاب سریع دلخواه تنظیم کنید. واحد تولیدی ثبت اختراع می تواند قهوه معمولی فشرده یا غیر تحت فشار را ارائه دهد و عطر آن توسط تیغه های مسطح سرامیکی تضمین می شود.