مجله طراحی
مجله طراحی
دستگاه امنیتی

G2 Face Recognition

دستگاه امنیتی کیفیت بالای مواد و سادگی در طراحی باعث می شود این دستگاه تشخیص چهره امنیتی فانتزی ، شیک و مقاوم به نظر برسد. فناوری پیشرفته در داخل برای تبدیل شدن آن به یکی از سریعترین جهان و بسیار دقیق ، هیچ کس نمی تواند الگوریتم خود را تقلب کند. محصول ضد آب با اتمسفر باعث ایجاد نور در قسمت پشتی می شود تا حتی در سردترین دفتر روحیه ای به وجود آورد. اندازه جمع و جور باعث می شود تا تقریباً در همه جا جا بیفتد و شکل اجازه می دهد تا به صورت افقی یا عمودی قرار گیرد.

مبلمان در حال تحول

dotdotdot.frame

مبلمان در حال تحول خانه ها در حال کوچکتر شدن هستند ، به همین دلیل آنها به مبلمان سبک نیاز دارند که همه کاره باشد. Dotdotdot.Frame اولین سیستم مبل قابل تنظیم و قابل تنظیم در بازار است. موثر و جمع و جور ، قاب را می توان برای قرار دادن آسان در محیط اطراف آن ، به دیوار ثابت کرد یا به آن تکیه داد. قابل تنظیم بودن آن از 96 سوراخ و طیف وسیعی از لوازم جانبی برای رفع آنها می آید. در صورت لزوم از یک یا چند سیستم استفاده کنید - یک ترکیب نامحدود در دسترس است.

سیستم مرتب سازی زباله قابل بازیافت

Spider Bin

سیستم مرتب سازی زباله قابل بازیافت بن عنکبوتی یک راه حل جهانی و اقتصادی برای مرتب کردن مواد قابل بازیافت است. گروهی از سطل های بازشو برای خانه ، محل کار یا خارج از منزل ایجاد می شوند. یک مورد دو بخش اساسی دارد: یک قاب و یک کیف. این مکان به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل می شود ، برای حمل و نقل و حمل و نقل مناسب است ، زیرا در صورت عدم استفاده می تواند صاف باشد. خریداران سطل عنکبوتی را به صورت آنلاین سفارش می دهند تا بتوانند بسته به نیاز خود اندازه ، تعداد عنکبوت سطل و نوع کیف را انتخاب کنند.

قالب یخ

Icy Galaxy

قالب یخ طبیعت همیشه یکی از مهمترین منابع الهام بخش برای طراحان بوده است. این ایده با نگاه به فضا و تصویر Milk Way Galaxy به ذهن طراحان رسید. مهمترین جنبه در این طرح ایجاد شکل منحصر به فرد بود. بسیاری از طرح ها که در بازار وجود دارند ، تمیز ترین یخ ها را تشکیل می دهند اما در این طرح ارائه شده ، طراحان عمداً روی فرمهایی که توسط مواد معدنی ساخته شده اند در حالی که آب به یخ تبدیل می شود ، متمرکز شده اند تا واضح تر باشند که طراحان نقص طبیعی را تغییر داده اند. به یک اثر زیبا. این طرح یک شکل کروی مارپیچی ایجاد می کند.

پارکینگ دوچرخه تحول آمیز

Smartstreets-Cyclepark™

پارکینگ دوچرخه تحول آمیز Smartstreets-Cyclepark یک پارکینگ دوچرخه متنوع و کارآمد برای دوچرخه است که در عرض چند دقیقه امکان بهبود سریع امکانات پارکینگ دوچرخه در مناطق شهری را بدون اضافه شدن درهم و برهم در صحنه خیابان فراهم می کند. این تجهیزات به کاهش سرقت دوچرخه کمک می کند و حتی در باریک ترین خیابان ها نیز نصب می شود و ارزش جدیدی را از زیرساخت های موجود رها می کند. ساخته شده از فولاد ضد زنگ تجهیزات می توانند با هماهنگی و مارک رنگ RAL برای مقامات محلی یا حامیان مالی ارائه شوند. همچنین می تواند برای شناسایی مسیرهای چرخه مورد استفاده قرار گیرد. می توان آنرا پیکربندی کرد تا متناسب با هر اندازه یا سبکی از ستون باشد.

پله

U Step

پله پله U Step با در هم آمیختن دو قطعه پروفیل مربع شکل U با ابعاد مختلف شکل می گیرد. به این ترتیب ، پله ها به خودی خود پشتیبانی می شوند به شرطی که ابعاد از یک آستانه تجاوز نکند. آماده سازی از قبل این قطعات راحتی مونتاژ را فراهم می کند. بسته بندی و حمل و نقل این قطعات مستقیم نیز بسیار ساده شده است.