مجله طراحی
مجله طراحی
مجسمه

Iceberg

مجسمه Icebergs مجسمه های داخلی هستند. با اتصال كوهها می توان رشته کوهها ، مناظر ذهنی ساخته شده از شیشه را ساخت. سطح هر شیشه شیشه بازیافتی بی نظیر است. بنابراین ، هر شیء دارای یک شخصیت منحصر به فرد ، یک روح است. مجسمه ها در فنلاند به صورت دستی ، امضا شده و شماره گذاری می شوند. اصلی ترین فلسفه در مجسمه های Iceberg بازتاب تغییرات آب و هوایی است. بنابراین ماده مورد استفاده شیشه بازیافتی است.

برنامه تماشایی

TTMM for Pebble

برنامه تماشایی TTMM مجموعه ای از 130 Watchfaces است که برای ساعت هوشمند Pebble 2 اختصاص داده شده است. مدل های خاص زمان و تاریخ ، روز هفته ، مراحل ، زمان فعالیت ، مسافت ، دما و باتری یا بلوتوث را نشان می دهد. کاربر می تواند نوع اطلاعات را سفارشی کند و بعد از لرزش ، اطلاعات اضافی را مشاهده کند. ساعتهای TTMM در طراحی ساده ، حداقل ، زیبایی شناسی هستند. این ترکیبی از ارقام و اطلاعات گرافیکی انتزاعی است که برای دوره روبات ها مناسب است.

برنامه تماشایی

TTMM for Fitbit

برنامه تماشایی TTMM مجموعه ای از 21 چهره ساعت است که برای ساعت های هوشمند Fitbit Versa و Fitbit Ionic اختصاص داده شده است. صورت های ساعت فقط با یک شیر ساده روی صفحه تنظیمات عوارض دارند. این امر باعث می شود تا آنها در تنظیم رنگ ، طراحی از پیش تعیین شده و عوارض آن به تنظیمات کاربر بسیار سریع و آسان شوند. این فیلم با فیلم هایی مثل Blade Runner و Twin Peaks الهام گرفته شده است.

برنامه های ساعتهای تماشایی

TTMM

برنامه های ساعتهای تماشایی TTMM مجموعه ای از ساعتهای دیده بان ساعتهای هوشمند Pebble Time و Pebble Time Round است. در اینجا دو برنامه (هر دو برای سیستم عامل Android و iOS) با 50 و 18 مدل در بیش از 600 تغییر رنگ پیدا خواهید کرد. TTMM ترکیبی ساده ، حداقل و زیبایی شناختی از ارقام و اینفوگرافی انتزاعی است. اکنون می توانید هر زمان که دوست دارید سبک زمانی خود را انتخاب کنید.

برچسب های شراب

KannuNaUm

برچسب های شراب طراحی برچسب های شراب KannuNaUm با سبک تصفیه شده و حداقل آن مشخص می شود ، با جستجوی نمادهایی که می توانند نمایانگر تاریخ آنها باشند. سرزمین ، فرهنگ و اشتیاق شراب سازان سرزمین طول عمر در این دو برچسب هماهنگ متراکم شده است. با طراحی انگور صد ساله که با تکنیک طلای ریخته شده به صورت سه بعدی ساخته شده است ، همه چیز تقویت می شود. یک طرح شمایل نگاری که نشان دهنده تاریخچه این شراب ها و همراه با آنها تاریخ سرزمینی که از آن متولد می شود ، اوگلیاسترا سرزمین قرن ها در ساردینیا است.

طراحی لیبل های شراب

I Classici Cherchi

طراحی لیبل های شراب برای یک کارخانه شراب سازی تاریخی در ساردینیا ، از سال 1970 ، مجدداً برچسب ها برای خط شراب Classics طراحی شده است. مطالعه برچسب های جدید می خواست پیوند را با سنتی که این شرکت دنبال می کند حفظ کند. بر خلاف برچسب های قبلی ، این کار برای ایجاد لمس زیبایی بود که با کیفیت بالای شراب مطابقت دارد. زیرا برچسب ها با تکنیک بریل کار کرده اند که ظرافت و سبک را بدون وزن می بخشد. الگوی گل بر اساس طرح گرافیکی از الگویی از کلیسای مجاور سانتا کروس در یوزینی ، که همچنین آرم شرکت است ، بنا شده است.