مجله طراحی
مجله طراحی
هنر عمومی

Flow With The Sprit Of Water

هنر عمومی غالباً محیط های جامعه توسط ناهماهنگی های بین شخصی و درون شخصی ساکنانشان آلوده می شوند که منجر به هرج و مرج قابل رویت و نامرئی در محیط می شود. تأثیر ناخودآگاه این اختلال در این است که ساکنان در حالت بی قرار رکود می کنند. این تحریک عادت و چرخه بر بدن ، ذهن و روح تأثیر می گذارد. مجسمه ها با تمرکز روی نتایج دلپذیر و مسالمت آمیز ، "شی" مثبت یک فضا را راهنمایی ، دامادی ، پاکسازی و تقویت می کنند. با تغییر نامحسوس در محیط خود ، مردم به سمت تعادل بین واقعیتهای درونی و بیرونی خود هدایت می شوند.

طراحی برند

Queen

طراحی برند طرح توسعه یافته مبتنی بر مفهوم ملکه و تخته شطرنج است. با دو رنگ مشکی و طلایی ، طراحی برای انتقال حس طبقه بالا و تغییر شکل تصویر بصری است. علاوه بر خطوط فلزی و طلایی که در خود محصول مورد استفاده قرار می گیرد ، عنصر صحنه برای تنظیم وضعیت جنگی شطرنج ساخته شده است و ما برای ایجاد دود و نور جنگ از هماهنگی نورپردازی مرحله استفاده می کنیم.

مجسمه

Atgbeyond

مجسمه شیان در محل شروع جاده ابریشم بزرگ واقع شده است. در فرایند تحقیق خلاقانه هنر ، آنها ترکیبی از ماهیت مدرن برند هتل Xi'an W ، تاریخ و فرهنگ ویژه شیان و داستانهای هنری شگفت انگیز سلسله تنگ را تشکیل می دهند. موسیقی پاپ همراه با هنر نقاشی های دیواری به بیان هنری هتل W تبدیل می شود که تأثیر عمیقی داشت.

Yong

Hak Hi Kong

Yong این پیشنهاد از سه مفهوم برای بازسازی سیستم CI برای بندر ماهیگیری Yong-An استفاده می کند. اولین آرم جدید است که با مواد بصری خاص استخراج شده از ویژگی های فرهنگی جامعه هاکا ساخته شده است. مرحله بعدی ، تجدید بررسی تجربه سرگرمی است ، سپس دو شخصیت طلسم را به نمایش بگذارید و بگذارید در جاذبه های جدید برای راهنمایی گردشگر به داخل بندر ظاهر شوند. آخر ، برنامه ریزی نه نقطه در داخل ، اطراف آن با فعالیت های تفریحی و غذاهای خوشمزه.

طراحی نمایشگاه

Tape Art

طراحی نمایشگاه در سال 2019 ، یک مهمانی بصری از خطوط ، تکه های رنگی و فلورسانس تایپه را برانگیخت. این نمایشگاه Tape That Art بود که توسط FunDesign.tv و Tape That Collective برگزار شد. پروژه های متنوعی با ایده ها و تکنیک های غیرمعمول در 8 تأسیسات فیلمبرداری ارائه شده و بیش از 40 تصویر نوار به نمایش گذاشته شده است ، به همراه فیلم هایی از کارهای هنرمندان در گذشته. آنها همچنین به صداها و نورهای درخشان افزودند تا این رویداد را به یک هنر همهجانبه هنری تبدیل کنند و موادی که از آنها استفاده می شود شامل نوارهای پارچه ای ، نوارهای مجرایی ، نوارهای کاغذی ، حکایت های بسته بندی ، نوارهای پلاستیکی و فویل است.

هنر نصب

Inorganic Mineral

هنر نصب لی چی با الهام از احساسات عمیق نسبت به طبیعت و تجربه به عنوان معمار ، بر ایجاد تاسیسات هنری گیاه شناسی بی نظیر تمرکز می کند. لی با تأمل بر ماهیت هنر و تحقیق در فنون خلاق ، وقایع زندگی را به آثار هنری رسمی تبدیل می کند. موضوع این مجموعه آثار ، بررسی ماهیت مواد و چگونگی بازسازی مواد توسط سیستم زیبایی شناسی و چشم انداز جدید است. لی همچنین معتقد است که تعریف مجدد و بازسازی گیاهان و سایر مواد مصنوعی ممکن است باعث شود چشم انداز طبیعی تأثیر عاطفی بر روی مردم داشته باشد.