مجله طراحی
مجله طراحی
نوار کوکتل

Gamsei

نوار کوکتل هنگامی که گامسی در سال 2013 افتتاح شد ، هایپر-محلی گرایی با عملی آشنا شد که تا آن زمان عمدتا در صحنه غذا محدود می شد. در Gamsei ، مواد تشکیل دهنده کوکتل یا به طرز وحشی علوفه زده می شوند و توسط کشاورزان محلی آرتزی رشد می کنند. فضای داخلی نوار ، ادامه روشنی این فلسفه است. درست مانند کوکتل ها ، Buero Wagner تمام مواد را به صورت محلی تهیه می کرد و در همکاری نزدیک با تولید کنندگان محلی برای تولید راه حل های سفارشی کار می کرد. گامسی مفهومی کاملاً یکپارچه است که واقعه نوشیدن یک کوکتل را به یک تجربه جدید تبدیل می کند.

بسته بندی غذاهای دریایی

PURE

بسته بندی غذاهای دریایی مفهوم این محصول جدید "عاری از" است. به عبارت ساده ، ما یک طراحی آرام و غیر معمول ایجاد کردیم. به طور معمول برای غذاهای دریایی قلع بسته بندی های تیره و درهم ریخته ، طراحی ما "عاری از" هر گونه بالاست نوری است. از طرف دیگر ، دامنه مخصوص افراد آلرژی و حساس به مواد غذایی نیز هست. بنابراین به نظر می رسد تقریبا به عمد نوعی پزشکی است. فروش از ژانویه 2013 آغاز شده و بسیار موفق است. بازخورد تجارت خرده فروشی این است: ما مدت زمان طولانی در انتظار یک ایده خوب و خوب فکر بودیم. مشتری آن را دوست خواهد داشت.

مفهوم معماری شرکتی

ajando Next Level C R M

مفهوم معماری شرکتی ajando Loft Concept: اطلاعات ماده اصلی جهان ما هستند. یک شیروانی بسیار غیرمعمول در منطقه بندر مانهایم در آلمان ایجاد شده است. تیم کامل آژاندو از ژانویه سال 2013 زندگی می کند و در آنجا کار خواهد کرد. معمار پیتر استاسک و دفتر معماری زیرپوش واقع در کارلسروهه در پشت ایده معماری شرکت های بزرگ انبار هستند. این الهام گرفته از فیزیک کوانتومی ویلر ، معماری ژوزف م. هافمن و البته تخصص اطلاعات آژاندو بود: "اطلاعات باعث می شود جهان به دور خود بپیوندد". متن توسط خبرنگار رایگان ایلونا کوگلین

Electrik-Trike

Lecomotion

Electrik-Trike هر دو سازگار با محیط زیست و ابتکاری ، LECOMOTION E-trike یک سه چرخه با کمک الکتریکی است که از چرخ دستی های خرید تو در تو الهام گرفته است. LECOMOTION E-trikes به گونه ای طراحی شده اند که به عنوان بخشی از سیستم اشتراک گذاری دوچرخه شهری کار می کنند. همچنین طراحی شده است که در یک خط برای ذخیره سازی جمع و جور لانه می شود و برای تسهیل جمع آوری و جابجایی بسیاری از افراد در یک زمان از طریق درب عقب چرخان و یک مجموعه میل لنگ قابل جابجایی. کمک پدال ارائه می شود. می توانید از آن به عنوان یک دوچرخه معمولی ، با یا بدون باتری پشتیبانی استفاده کنید. محموله همچنین امکان حمل 2 کودک یا یک بزرگسال را فراهم کرد.

لوازم التحریر

commod – Feines in Holz

لوازم التحریر "کالا" در کارهای داخلی تخصص دارد. این شرکت با شعار "کالاهای خوب چوبی" به ویژه پروژه های مسکونی بسیار منحصر به فرد را تحقق می بخشد. لوازم التحریر برای تحقق این ادعا بود. یک طرح کاهش یافته اما بازیگوش با استفاده از رنگ مخصوصاً مخلوط شده تحقق یافته است. لوازم التحریر نشان دهنده سبک بنگاه و همچنین ایدئولوژی آن برای استفاده از گرانترین مواد است: این کاغذ از 100 درصد پنبه ساخته شده است ، پاکت نامه از روکش چوبی واقعی. کارت ویزیت با ایجاد یک اتاق 3 بعدی که حاوی محصولات چوبی معمولی است ، شعار شرکت ها را "مجسم" می کند.